تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست با ضیافت پنالتی ها

به گزارش وبلاگ چاپارها، ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان از ساعت 17 امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار گردید و نیمه نخست این ملاقات با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست با ضیافت پنالتی ها

کوین یامگا (7 - پنالتی) برای استقلال تهران و گادوین منشا (34 - پنالتی) برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

شاگردان فرهاد مجیدی در تیم استقلال بازی مستقیم و رو به جلویی را از سوت شروع بازی در دستور کار قرار دادند تا امیرحسین حسین زاده نخستین موقعیت گل را در همان دقیقه یک به دست آورد اما آفساید میلیمتری این بازیکن مانع از ثبت گل اول استقلال شد. در ادامه استقلال با فرار کوین یامگا در دقیقه 4 توانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه مس ایجاد کند اما پاس عرضی او از مقابل پای حسین زاده عبور کرد تا دروازه داود نوشی صوفیانی باز هم بسته بماند.

کوشش بازیکنان استقلال بالاخره در دقیقه 6 با سانتر قُطری جعفر سلمانی همراه بود تا فرار یامگا باعث خطای مهدی ترکمان روی او گردد و داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یامگا نیز توانست بر خلاف جهت حرکت نوشی صوفیانی توپ را به تور دروازه مس بچسباند.

در ادامه شاگردان محمد ربیعی بازی رو به جلو را برای جبران گل خورده در دستور کار قرار دادند. شوت از راه دور گادوین منشا در دقیقه 10 با اختلاف اندک از بالای دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت تا اینگونه برای آبی ها خط و نشان بکشد.

حملات مس ادامه داشت تا اینکه محمدحسین مرادمند روی پاس عمقی مسی ها چاره ای جز خطا روی مجید علیاری پیدا نکرد. به این ترتیب محمدحسین ترابیان داور بازی بار دیگر در سوت خود به نشانه پنالتی و این بار به سود مس دمید. گادوین منشا برای ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد و توانست در دقیقه 34 آن را تبدیل به گل کند.

میزبان آبی پوش مرکز در 10 دقیقه پایانی نیمه اول تمام قد حمله کرد که مهم ترین آنها قیچی برگردان رودی ژستد در دقیقه 41 و سپس شوت از راه دور امیرحسین حسین زاده در دقیقه 43 بود که هیچ یک به گل تبدیل نشد تا دو تیم به تساوی یک - یک برسند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست با ضیافت پنالتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست با ضیافت پنالتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید