خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های فارس همگام با مدافعان سلامت در مهار کرونا

به گزارش وبلاگ چاپارها، شیراز-خبرنگاران- خبرگزاری ها و روزنامه های استان فارس طی حدود چهار ماه همه گیری بیماری کرونا در این استان همگام با مدافعان سلامت به اطلاع رسانی بهینه و بهنگام، بازتاب و انتشار اخبار و تبیین آموزه های بهداشتی در پیشگیری از این بیماری کشنده پرداخته اند.

خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های فارس همگام با مدافعان سلامت در مهار کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه از رسانه های استان فارس به پاس تلاش بی وفقه در انتشار اخبار کرونا تقدیر کرد و گفت : روزنامه ها وخبرگزاری های فعال در کنار پایگاه های خبری دراستان فارس از ابتدای کرونا تا به امروز حدود سه هزار خبر برای مطلع سازی جامعه نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا فراوری و منتشر نموده اند.

سید روح الله حسینی با بیان اینکه وبلاگ چاپارها رسانه ها برای هرچه بهتر بیان شدن حقایق در کنار تیم های درمانی پا به میدان گذاشته و فارس به عنوان یکی از استان های پیروز در کشور مطرح است افزود:خبرگزاری هایی مانند وبلاگ چاپارها، ایسنا، مهر، فارس، ایلنا، وبلاگ چاپارها، صداوسیما، شبستان و ایکنا به عنوان بیشترین انتشار دهنده اخبار دراین راه گام برداشته اند.

وی اظهارداشت: روزنامه های خبرجنوب، تماشا، افسانه، شیراز نوین، عصرمردم، سبحان، نیم نگاه و طلوع نیز با اطلاع رسانی و حضور به موقع در ایام کرونایی، در جریان انتشار اخبار سریع و صحیح یاری رسان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند.

حسینی در ادامه فعالیت پایگاه های خبری مانند آخرین خبر، اول فارس، راستین آنلاین، پیغام خبر، فارس نویس و دیگر پایگاه های خبری اشاره نمود و افزود:این پایگاه ها هدفی جز اطلاع رسانی دقیق و شفاف ندارند و مردم عزیز می توانند برای دریافت خبرهای صحیح اطلاعات خود را از این طریق و از منبع های موثق خبری دریافت نمایند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه وبلاگ چاپارها حوزه سلامت در روزهای سخت کرونایی نور امید را در جامعه گسترانیدند افزود: تلاش خستگی ناپذیر این وبلاگ چاپارها در ارتقای سطح مطلعی عمومی و تخصصی جامعه در کنار تلاش پزشکان وکادر بهداشتی و درمانی در زمینه مقابله و پیشگیری از کرونا برای متولیان امر مقابله با کرونا ستودنی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید نمود: با همدلی و همبستگی می توانیم از این بحران عبور نموده و با انجام اقداماتی موثر، با یاری همه اقشار جامعه و کارکنان تلاشگر نظام سلامت در فارس کرونا را شکست دهیم.

طی 24 ساعت گذشته تا امروز 25 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 472 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران به 187 هزار و 427 نفر رسید، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 107 بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 8 هزار و 837 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های فارس همگام با مدافعان سلامت در مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های فارس همگام با مدافعان سلامت در مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید