زن شگفت انگیز 1984 از انتها آذر ماه اکران خود را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرگزاری خبرنگاران-زمان رسمی اکران فیلم سینمایی زن شگفت انگیز 1984 ساخته کمپانی فیلم سازی دی سی کامیکس معین شد. این فیلم شانزدهم ماه دسامبر امسال میلادی مصادف با بیست و ششم آذر ماه اکران سراسری خود را شروع می نماید.

زن شگفت انگیز 1984 از انتها آذر ماه اکران خود را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ چاپارها، زمان رسمی اکران فیلم سینمایی زن شگفت انگیز 1984 ساخته کمپانی فیلم سازی دی سی کامیکس معین شد. این فیلم شانزدهم ماه دسامبر امسال میلادی مصادف با بیست و ششم آذر ماه اکران سراسری خود را شروع می نماید.

این فیلم در آخرین اطلاع رسانی قرار بود در تاریخ چهاردهم ماه آگوست 2020 اکران گردد، اما فیلم نولان که اولین فیلم هالیوود پس از بازگشایی سینماها خواهد بود جای این فیلم را گرفت تا زن شگفت انگیز 1984 اکران خود را به تاریخ دوم اکتبر امسال میلادی تغییر دهد.

این فیلم در امسال چهار بار زمان اکران خود را تغییر داده است، شیوع بیماری کرونا باعث شد تا علنا چرخه اکران سینما در سال 2020 با مسائل فراوانی روبرو گردد. دایانا پرینس یا همان زن شگفت انگیز در طول دهه هشتاد میلادی در درگیری با شوروی حضور دارد که با دشمن جدیدی روبه رو می گردد که اسم آن چیتا است همچنین فردی بنام مکسول لرد میخواهد تبدیل به یک خدا گردد.

جدیدترین فیلم سینمایی کمپانی دی سی کامیکس در راه است

ویلیام مارتون ماسرتن نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده و پتی جنکیز همچون نسخه اول راهنمایی و کارگردانی زن شگفت انگیز 2 را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر گال گدوت بازیگرانی همچون کریس پین، کریستین ویگ، لیندا کارتل و پدرو پاسکال در زن شگفت انگیز 2 به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی زن شگفت انگیز به کارگردانی پتی جنکینز توانست با فروشی معادل 745.8 میلیون دلار در سطح دنیا فیلم پرفروش جوخه انتحار را که آن هم فیلمی ابرقهرمانی بود پشت سر بگذارد. جوخه انتحار در زمان اکران بین المللی خود به فروشی معادل 745.6 میلیون دلار دست یافته بود و زن شگفت انگیز تنها با کمتر از یک میلیون دلار توانست این رقیب دنیای خود را کنار بزند.

آلن هاینبرگ فیلمنامه نویس برجسته سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر اکشن را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به جنکینز سپرده است.

این فیلم روایتگر ابرقهرمانی زنی است که از زمان قدیم به دوران مدرن می آید. دایا دختر جوانی است که وظیفه آموزش جنگجویان را بر عهده دارد. اما زمانی که یک جنگ خونین شروع می گردد او برای مبارزه آماده می گردد و متوجه قدرت های ماوراء طبیعی خود می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "زن شگفت انگیز 1984 از انتها آذر ماه اکران خود را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن شگفت انگیز 1984 از انتها آذر ماه اکران خود را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید