دلیل عدم واریز یارانه تیر ماه 1401؛ زمان قطعی کی است؟

به گزارش وبلاگ چاپارها، با وجود اینکه دولت در مراحل گذشته یارانه نقدی را در ساعت 24 روز بیستم هر ماه واریز می کرد. اما در مرحله 137 یعنی تیرماه 1401 این اتفاق رخ نداد و باعث ایجاد سوال در فکر یارانه بگیران شد. براساس اطلاعات گوگل، بخش اعظم مشمولان یارانه نقدی این پرسش را مطرح می نمایند که دلیل عدم واریز چه بود و در چنین وضعیتی زمان دقیق واریز یارانه تیر ماه کی است؟

دلیل عدم واریز یارانه تیر ماه 1401؛ زمان قطعی کی است؟

به گزارش وبلاگ چاپارها، دولت و سازمان هدفمندی یارانه ها هنوز اعلام ننموده اند که دلیل عدم واریز در روز دوشنبه 20 تیر ماه چه بوده است. اما به نظر می رسد که دولت میخواهد پایش و آنالیز اعتراض ها را به سرانجام برساند و یک جا یارانه ها را به حساب سرپرستان خانوار ها واریز کند.

در خصوص زمان قطعی واریز یارانه مرحله 137 یعنی تیرماه 1401 نیز هنوز سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاعیه نداده است. اما ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام نموده که یارانه 300 و 400 هزار تومانی، روز 21 تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

اما در مقابل سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفته تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاعیه ای منتشر نکند اخبار واریز یارانه ها صحیح نیست و تنها مرجع رسمی درباره واریز یارانه، اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه هاست. با این وجود بعید به نظر می آید که واریز مرحله نو به هفته های آینده موکول گردد.

منبع: فرارو

به "دلیل عدم واریز یارانه تیر ماه 1401؛ زمان قطعی کی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عدم واریز یارانه تیر ماه 1401؛ زمان قطعی کی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید