پیکان 1، 3 پرسپولیس، پیکان سواری سرخپوشان به مقصد صدر

به گزارش وبلاگ چاپارها، پیکان و پرسپولیس در هفته دهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفته اند.

پیکان 1، 3 پرسپولیس، پیکان سواری سرخپوشان به مقصد صدر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ چاپارها، در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان تهران از ساعت 16 در استادیوم دستگردی میزبان تیم پرسپولیس تهران بود.

نیمه اول این مسابقه با فزونی یک بر صفر تیم پرسپولیس روی گل دقیقه 16 مهدی عبدی به انتها رسید و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم پرسپولیس تهران روی حملات بیشتری که نسبت به پیکان داشت پیروز شد به وسیله آل کثیر در دقیقه 64 به گل برسد. فزونی سرخپوشان در این مسابقه ادامه داشت که روی خطای حامد لک یک ضربه پنالتی برای پیکان فراهم شد و علیرضا کوشکی یکی از گل های خورده میزبان را در این بازی جبران کرد.

در وقت های اضافه پرسپولیس مجدد به گل رسید و فاصله را به دو گل رساند تا فزونی قابل توجهی در این مسابقه داشته باشد. در نهایت تیم یحیی گل محمدی پیروز شدند با نتیجه سه بر یک پیکان را از پیش رو بردارند.

تیم داوری

داور: سیدرضا مهدوی - امیررضا آشور ماهانی - احد سلطانی - جواد رحیم زاده

ناظر: علیرضا یزدانی

اخطار

نادرمحمدی(16) محمد جواد آزادی(21) از پیکان

سعید آقایی(24)، امید عالیشاه(79) و حامد لک(80) از پرسپولیس

توضیح گل

پیکان صفر - پرسپولیس یک/ مهدی عبدی، دقیقه 16: عبدی از اشتباه خط دفاعی و دروازه بان پیکان استفاده کرد و اگرچه ضربه او به دست نادرمحمدی برخورد کرد اما در نهایت وارد دروازه حریف شد.

پیکان صفر - پرسپولیس 2/ عیسی آل کثیر، دقیقه 64: عیسی آل کثیر پاس عرضی امید عالیشاه را با یک ضربه آرام و اشتباه مجدد پورحمیدی به گل تبدیل کرد.(تماشای ویدیوی گل)

پیکان یک - پرسپولیس 2 / علیرضا کوشکی، دقیقه 83: علیرضا کوشکی از روی ضربه پنالتی با ضربه چیپ دیدنی دروازه حامد لک را باز کرد.

پیکان یک - پرسپولیس 3 / علی شجاعی، دقیقه 3+90: علی شجاعی پس از دفع ناقص مدافعان پیکان روی پاس رضا اسدی پیروز به گلزنی شد.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محمد شریفی(رضا اسدی، 86)، مهدی ترابی(عیسی آل کثیر، 55)، وحید امیری، امید عالیشاه(علی شجاعی، 86)، مهدی عبدی(فرشاد فرجی، 85)

ترکیب پیکان

حسن پورحمیدی، امیر حسین رنگرز جدی، امیر حسین غلامی، سامان فلاح، نادر محمدی(پیمان رنجبری،72)، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی(محمدامین درویشی، 86)، علیرضا کوشکی، محمد جواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست(غلامرضا ثابت ایمانی،86)

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیکان 1، 3 پرسپولیس، پیکان سواری سرخپوشان به مقصد صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان 1، 3 پرسپولیس، پیکان سواری سرخپوشان به مقصد صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید