اخبار مجلس

مواجهه خوشه سازی دانش بنیان ها با چالش های فرهنگی، اجرایی و حقوقی

به گزارش خبرنگاران، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی چالشها و راهکارهای سیاستی خوشه سازی شرکت های دانش بنیان را آنالیز کرد.

27 بهمن 1401

مراحل تکمیل راه آهن رشت ، کاسپین در حال انجام است

استاندار گیلان گفت: عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت - کاسپین بدون وقفه در حال انجام است.

7 مهر 1401

زنگ خطر بحران مهاجرت و بی تفاوتی مسببین وضع موجود!

ابراهیم امینی در روزنامه اعتماد نوشت: هفته ها و ماه های اخیر برای من و آن گونه که از همکلامی با سایر دوستان عضو هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت متوجه شده ام، سخت ترین دوران کاری چند دهه اخیر بوده است. سخت و سخت نه از جهت شرایط کاری یا معیشتی...

2 مهر 1401

پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت

نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری و معاون آموزش وزارت بهداشت برگزار و پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی مطرح شد.

4 تیر 1401

21هزار بوشهری در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند

خبرنگاران/بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تا به امروز 21هزار و 604 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند، گفت: سهم این استان از اجرای این طرح ساخت 54 هزار واحد مسکونی است.

28 اردیبهشت 1401

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری صنایع تبدیلی

خبرنگاران/مازندران وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از طرح های کشاورزی مازندران از اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در خصوص سرمایه گذاری صنایع تبدیلی برای استان خبر داد.

21 اردیبهشت 1401

موافقت دولت با تحویل سوخت مورد احتیاج بالگردهای امداد و نجات و اورژانس به نرخ یارانه ای

هیأت دولت با محاسبه سوخت تحویلی به بالگردهای امداد و نجات و اورژانس به نرخ یارانه ای موافقت کرد.

13 بهمن 1400

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می ماند؟

در این لایحه به بعضی مسائل و موانع موجود در دریافت مجوز حرفه ای ازجمله محدودیت های قانونی بعلاوه رویکرد صادقانه این باشگاه در ارائه و ثبت اسناد و مدارک دقیق و واقعی تاکید شده و به این موضوع اشاره شده که استقلال طبق یکی از ضوابط اصلی دریافت مجوز حرفه ای...

9 بهمن 1400

مصرف اینترنت موبایل دو برابر ارتباطات ثابت

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای SERVCO در نشست با رئیس رگولاتوری، عدم تدوین دقیق نحوه اجرا و تعرفه خدمات عمده فروشی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قیمت بالا و شرایط پرداخت سخت...

6 بهمن 1400

برای راه اندازی میدان میوه و تره بار یاسوج مردم و مسئولان همکاری کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر همکاری مردم و مسئولان برای راه اندازی میدان میوه و تره بار تاکید کرد.

27 دی 1400

ساعات کاری ادارات استان تهران با 2 ساعت تأخیر شروع می گردد

معاون استاندار تهران گفت: پس از شب های قدر در روز های 19 و 23 رمضان ساعات کاری ادارات استان با دو ساعت تأخیر شروع می گردد.

9 مرداد 1400

مطالبه گری نقطه عظیمت قانون گذاری است، پیشنهاد تشکیل مرکز مطالبه گری در کنار مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل مرکز مطالبه گری گفت: ضروری است مرکزی همانند مرکز پژوهش های مجلس برای پیگیری مطالبه ها تشکیل گردد تا این شبکه اندیشه ورز به نهاد های حاکمیتی متصل شوند.

6 اسفند 1399

زیان مالی دولت با تصویب طرح بازنشستگی پیش از موعد

طرح بازنشستگی پیش از موعد توسط 39 کننده مجلس اواخر ماه گذشته، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد و اکنون در نوبت دستورکار بهارستان است. بر اساس بخشی از این طرح، شرط سنی از بازنشستگی حذف و مردان با 25 و زنان با 20 سال سابقه کار می توانند بازنشسته شوند و حقوق 30 روزه دریافت...

22 بهمن 1399

مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره نرخ میوه شب عید

کارگروه تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم پرتقال شب عید را تحویل کف کامیون در استان مبدا 10 هزار و 500 تومان تصویب کرد.

20 بهمن 1399

افزایش 42 درصدی اعتبار حمایت از اقشار آسیب پذیر در بودجه 1400

تهران (پانا) - براساس لایحه بودجه سال آینده کل کشور برای حمایت از اقشار آسیب پذیر 38 هزار و 710 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که نسبت به سال جاری 42 درصد رشد پیش بینی شده است.

5 بهمن 1399

افزایش تعداد نمایندگان جمهوری خواه خواستار ابطال انتخابات آمریکا

تعداد نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا که خواستار ابطال انتخابات چهار ایالت این کشور هستند، به 126 نفر افزایش پیدا کرد.

3 بهمن 1399

اولتیماتوم معاون استاندار لرستان به مالکان ژنراتورسازی

خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان به شائبه تغییر کاربری شرکت ژنراتورسازی خرم آباد، واکنش نشان داد.

17 دی 1399

شکایت بازی دولت و نمایندگان مجلس

جنگ سرد شاید تعبیر به نسبت دقیقی باشد برای توصیف سبک و سیاق حاکم بر روابط این روز های 2 قوه انتخابی جمهوری اسلامی؛ اصولگرایان مجلس یازدهم که بسیاری از آن ها برای نخستین بار است که قدم بر سنگ فرشِ سبز رنگ ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان می گذارند و ردای...

4 دی 1399

خبرنگاران هر اپلیکیشنی شاد نیست

تهران - خبرنگاران - آموزش مجازی و آنلاین نخستین تجربه اغلب کشورها است که در پی شیوع ویروس میکروسکوپی و شاخ دار کرونا در مدارس و دانشگاه های سراسر دنیا آغاز شد و با آغاز این نخستین تجربه شیادان فضای مجازی نیز بیکار ننشستند و شیوهای نوینی برای کلاهبرداری...

29 آبان 1399

افزایش 2 هزار تومانی قیمت هر پاکت سیمان

به گزارش خبرنگاران، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه مشترک امروز با وزیر صنعت گفت: در جلسه امروز نرخ سیمان به گونه ای تنظیم شد که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از این موضوع آسیب نبینند.

23 آبان 1399
تعداد: (24)