آمار اشتباه رکورد در مورد طارمی

به گزارش وبلاگ چاپارها، پنج شنبه شب ملاقات حساس اُ کلاسیکو مهمترین و هیجانی ترین ملاقات لیگ پرتغال برگزار می گردد و بنفیکا در لیسبون میزبان پورتو خواهد بود. این ملاقات برای پرتغالی ها ارزشی متفاوت دارد به مانند دربی های عظیم فوتبال مثل ال کلاسیکو، دربی ایتالیا یا حتی مسابقه عظیم لیورپول و منچستریونایتد بسیار هیجانی دنبال می گردد.

آمار اشتباه رکورد در مورد طارمی

همین هیجان باعث شده تا از روز گذشته در مورد این مسابقه صحبت نمایند و وقتی از پورتو صحبت می گردد تمام نگاه ها به ستاره ایرانی دوخته خواهد شد. روز گذشته آبولا به تمجید از طارمی پرداخت و او را یک مهره عظیم برای کونسیساو دانست.

امروز، اما روزنامه های هوادار بنفیکا از نقل قول جنجالی رئیس سابق این باشگاه پرده برداشت و نوشت که پنالتی های پورتو مشکوک است.

حالا نوبت به یکی از معتبرترین روزنامه های پرتغالی رسیده تا با آمار اشتباه از طارمی صحبت کند. رکورد چاپ لیسبون و هوادار بنفیکا در گزارشی در جلد اصلی خود نوشت که ستاره ایرانی تا به امروز مقابل تیم های عظیم و رقیب اصلی گلزنی ننموده است و می خواهد در این مسابقه شانس خود را امتحان کند.

مهدی طارمی در بازی رفت مقابل بنفیکا اتفاقاً گلزنی کرد و توانست تک گل تیمش مقابل حریف سنتی را در تساوی یک بر یک آن مسابقه به ثبت رساند. البته در آن مسابقه ستاره ایرانی با تکلی خشن از بازی اخراج شد و درخشش کمی کم رنگ گزارش شد، اما ذکر این عنوان که طارمی تا به امروز گل نزده، یک اشتباه عظیم است. طارمی مقابل تیم چهارم جدول یعنی براگا نیز گلزنی نموده و مقابل تیم ششم یعنی گویمارش نیز گل به ثبت رسانده است.

باید دید طارمی در مسابقه فرداشب که تمام نگاه ها به رویش متمرکز شده است چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

منبع: فرارو

به "آمار اشتباه رکورد در مورد طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار اشتباه رکورد در مورد طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید