7 دلیلی که شما را به پرتغال می کشاند!

به گزارش وبلاگ چاپارها، 7 علت برای سفر به پرتغال

سفر به پرتغال از آن انتخاب های خاص زندگی است، رفتن به کشوری که تا پایتان را از فرودگاه بیرون می گذارید چیزهای زیادی برای سرگرم شدن پیش رویتان دارید. اروپا فقط به فرانسه، ایتالیا و اسپانیا ختم نمی گردد شما قرار است با یک کشور فوق العاده روبرو شوید. پرتغال! با خبرنگاران همراه باشید تا باهم سری به پرتغال بزنیم و ببینیم چرا اصلا باید به این کشور سفر کنیم.

7 دلیلی که شما را به پرتغال می کشاند!

لیسبون، مرکز پرتغال از آن شهرهای دیدنی جهانستجایی که با قدم زدن در آن تا چشم کار می کنم معماری و بنای دیدنی می بینید؛کوچه پس کوچه های لیسبون، کافه ها، رستوران ها و ساختمان های قدیمی به همراه صدها جاذبه دیگر شما را از تصمیم سفر به پرتغال مسرور می نماید!

  • ترامواها شگفت زده تان می نمایند!

ترامواهای تاریخی که از قرن گذشته در مرکز شهر در حال حرکت بوده اند، زندگی در شهرهای مهم پرتغال را زیبا نموده اند. به ویژه در لیسبون! زمانی که این ترامواهای دوست داشتنی زردرنگ از تپه ها بالا و پائین می فرایند دوربینتان را نباید فراموش کنید. با اینکه تراموا سواری در خیلی از شهرهای جهان هیجان انگیز است اما شاید کمی در لیسبون طولانی و خسته نماینده گردد. بستگی به خودتان دارد، به هر حال یک بار سوار شدنش به یاد ماندنی می گردد.

  • قهوه دوست دارد؟! به جای خوبی آمده اید!

کافیست اهل قهوه خوری باشید، عاشق این کشور خواهید شد. شاید کلمه برترین خیلی بزرگ باشد اما باید بگوئیم بدون شک قهوه های فوق العاده ای در انتظارتان است.

  • ماهی های لذیذ و خوشمزه

گیاهخواران می توانند این یک مورد را نادیده بگیرند. بیش از 800 کیلومتر ساحل در پرتغال هست که این یعنی بزرگ ترین منطقه ماهیگیری در اروپا و قیمت های مقرون به صرفه! پرتغال یکی از ماهی دوست ترین مناطقی است که تا به حال دیده اید در اینجا، دورادا، ساردین و روبالو ماهی های خوشمزه ای هستند که امتحانشان را پیشنهاد می کنیم.

  • شاید برترین هوای اروپا را داشته باشد

زمستان های ملایم با درجه دمایی که به ندرت به کمتر از 5 درجه در امتداد ساحل می رسد و تابستان های گرم که با نسیم اقیانوس اطلس خنک می گردد؛ این ها ویژگی های آب و هوایی پرتغال هستند. پرتغال بیشترین تعداد ساعات تابش نور آفتاب در اروپا را دارد

  • برترین مکان برای یاد گرفتن موج سواری!

اگر به موج سواری علاقمند هستید، موج های وحشی اقیانوس اطلس، آب و هوای ملایم، جمعیت بزرگ موج سواران و کمپ های موج سواری برای شما اغوانماینده هستند. نازار، پنیچ، اریسریا و تمام ساحل آلنتجو همگی مکان هایی عالی برای موج سواری در پرتغال هستند.

  • طبیعت گردی کنید!

با سفر به پرتغال شما به طبیعت منحصر به فردی سفر نموده اید. دریاچه های خیره نماینده، کوه ها و صخره ها در جزایر آتشفشانی بدون شک شما را عاشق این سفر می نمایند.

  • مردم به شما مثل دوستان واقعی خوشامد می گویند

به عنوان یک قاعده کلی، پرتغالی ها مردمی بسیار خوب و محبت آمیز هستند. آنها بیشتر تلاششان را می نمایند تا شما احساس راحتی کنید و این موضوع هر چقدر به سمت شمال این کشور بروید بیشتر و بیشتر می گردد.

منبع: الی گشت

به "7 دلیلی که شما را به پرتغال می کشاند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 دلیلی که شما را به پرتغال می کشاند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید