اختصاص 230 میلیارد تومان به زیرساخت های ورزش کرمان

به گزارش وبلاگ چاپارها، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اختصاص 230 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به زیرساخت های ورزش این استان خبر داد.

اختصاص 230 میلیارد تومان به زیرساخت های ورزش کرمان

میثم پاریزی، سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را برای کرمان پر خیر و برکت دانست و گفت: در نهایت 230 میلیارد تومان به زیرساخت های ورزش استان کرمان اختصاص یافت.

به گفته او، برای چهار شهرستان شرقی استان، بیش از 35 میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفر در نظر گرفته شده است که 13 میلیارد اعتبار آن برای ورزش ریگان، 8 میلیارد برای ورزش فهرج و مابقی مربوط به ورزش شهرستان های بم و نرماشیر است.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به بررسی 136 درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان در کرمان اشاره می کند و می گوید: میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمان،20 و21 مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مسائل بخش های مختلف مردمی و حقوقی رسیدگی و برطرف شد.

او گفت: بیشترین درخواست های مطرح شده در حوزه مزایا و حقوق، انتقال کارکنان، اشتغال جوانان، تسهیلات ازدواج، ورزش قهرمانی، باشگاه ها و حوزه سمن ها و جوانان بود.

وبلاگ چاپارها کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 230 میلیارد تومان به زیرساخت های ورزش کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 230 میلیارد تومان به زیرساخت های ورزش کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید