اولین گوشی مجهز به جوهر الکترونیکی

به گزارش وبلاگ چاپارها، شرکت هایسنس به زودی گوشی هوشمند تازه e-ink را عرضه می نماید که از جوهر الکترونیکی استفاده می نماید.

اولین گوشی مجهز به جوهر الکترونیکی

به گزارش وبلاگ چاپارها، شرکت هایسنس از نوترین گوشی هوشمند e-ink خود در رویداد برنامه ریزی شده 11 مه (21 اردیبهشت) رونمایی خواهد نمود. به گفته هایسنس، گوشی هوشمند Hi Reader با جوهر الکترونیکی، بر ترویج خواندن به شیوه ای راحت و مجذوب کننده متمرکز شده است. این گزارش همزمان با روز جهانی کتاب در 23 آوریل (سوم اردیبهشت) منتشر شد. گوشی Hisense Hi Reader نو بسیار سبک و باریک است. وزن آن 177 گرم و ضخامت آن 7.5 میلی متر می باشد.

نمایشگر بدون نور دستگاه های جوهر الکترونیکی به این معنی است که کاربران می توانند در فضای باز یا فضای بسته به خواندن ادامه دهند. این گوشی هوشمند جیبی دارای نمایشگر 6.7 اینچی با جوهر الکترونیکی و وضوح 300 پیکسل بر اینچ است. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی هوشمند نو e-ink حدود 84 درصد است و گوشی هوشمند به طور اتوماتیک با شرایط محیطی تنظیم می گردد. صفحه نمایش بدون تابش نور یکی از ویژگی های مهم مراقبت از چشم است که تجربه آرامش بخشی را هنگام مطالعه ارائه می دهد.

دستگاه نو از تراشه 8 هسته ای Zhanrui T610 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز استفاده می نماید. این پردازنده با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 10 است که از پیش نصب شده است. تنظیم کلی رابط کاربری این گوشی به گونه ای است که امکان تمرکز کامل بر روی مطالعه، بدون نگرانی در خصوص اعلان هایی که باعث حواس پرتی می شوند را فراهم می نماید.

جزئیات زیادی در رابطه با بقیه جنبه های این گوشی e-ink از جمله شیوه فروش، قیمت و ظرفیت باتری وجود ندارد. بعضی از این جزئیات با نزدیک شدن به رویداد برنامه ریزی شده هایسنس در 11 مه (21 اردیبهشت) در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "اولین گوشی مجهز به جوهر الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی مجهز به جوهر الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید