برگ برنده پرسپولیس در ملاقات با الهلال

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران: بازی کردن در ترکیب فیکس تیم پرسپولیس آنهم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. این تیم در بیشتر پست ها بازیکنان با کیفیتی دارد که همین مورد باعث بالا رفتن رقابت در پست های مربوطه شده است.

برگ برنده پرسپولیس در ملاقات با الهلال

به گزارش وبلاگ چاپارها، یکی از این پست ها وینگر و هافبک های راست و چپ است که پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد. به طوری که بعضا به تعدادی از این بازیکنان حتی چند دقیقه فرصت هم نمی رسد. علی شجاعی از فصل گذشته و رضا دهقانی در همین فصل، نمونه بازیکنانی هستند و خواهند بود که قربانی رقابت بالا در این پست خواهند شد. پرسپولیس برای این پست ها مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و احسان پهلوان را منهای یکی دو بازیکن دیگری که از آن ها نام برده شد در اختیار دارد.

شرایط برای یحیی برخی وقت ها چنان پیچیده می گردد که او مجبور است بعضا از این هافبک ها در پست مهاجم هم استفاده کند؛ مشابه کاری که پیش تر با وحید امیری و امید عالیشاه انجام داده است. البته این دو بازیکن دیگر تکلیف شان تعیین است و بسیاری از مربی های داخلی و خارجی از قابلیت و کیفیت بازی آن ها آگاهی دارند. با این وجود، اما به نظر می رسد احسان پهلوان می تواند تبدیل به برگ برنده یحیی گل محمدی و پرسپولیس برای بازی با الهلال گردد. پهلوان از زمانی که به پرسپولیس آمده در بیشتر بازی ها به صورت فیکس به میدان رفته، ولی در ملاقات برابر استقلال تاجیکستان نیمکت نشین شد. از این گذشته، به نظر می رسد پهلوان در تمرینات اخیر پرسپولیس هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته که همین امر باعث تغییر نگرش یحیی گل محمدی به استفاده از این بازیکن شده است.

در میان تمام علامت سوال هایی که درباره ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس برای الهلالی ها پیش می آید، احسان پهلوان می تواند برگی مجزا برای یحیی گل محمدی در این ملاقات حساس باشد.

منبع: فرارو

به "برگ برنده پرسپولیس در ملاقات با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده پرسپولیس در ملاقات با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید