مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

به گزارش وبلاگ چاپارها، به نظر می رسد مقصد مهاجرت مجید سعیدی کشور فنلاند باشد. او تصاویری جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر نموده که مکان آن ها را این کشور اروپایی مشخص نموده است.

مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

مجید سعیدی بازیگر تلویزیون که این روز ها سریال گیلدخت را روی آنتن دارد، از مهاجرت خود پرده برداشته است. این چندمین مورد از مهاجرت بازیگران طی یک سال گذشته است و پیش از این احسان کرمی، حمید فرخ نژاد و اشکان خطیبی از مهاجرت خود خبر داده بودند.

به نظر می رسد مقصد مهاجرت مجید سعیدی کشور فنلاند باشد. او تصاویری جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر نموده که مکان آن ها را این کشور اروپایی مشخص نموده است.

بیوگرافی مجید سعیدی

مجید سعیدی متولد سال 1354 در تهران است.

مدرک بازیگری خود را از اولین دوره کلاس های بازیگری امین تارخ گرفت و به صورت حرفه ای با نمایشی به کارگردانی گلاب جمعه کار بازیگری را شروع کرد.

در سال 76 وقتی 22 ساله بود با سریال کهنه سوار به کارگردانی اکبر خواجویی وارد تلویزیون شد. پس از آن در سال 78در سریال هویت به کارگردانی مهدی ودادی ایفای نقش کرد.

او در سال 89 با سریال ارمغان تاریکی، سپس با سریال تا ثریا در سال 90 و با سریال میکائیل در سال 94 در تلویزیون حضور داشت تا اینکه در سال 97 با سریال بانوی عمارت به تلویزیون بازگشت. او در این سریال در نقش یاور شریفی را برعهده داشت. از دیگر سریال های معروف او می توان به سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان اشاره نمود که در سال 1401 از تلویزیون پخش شد.

مجیدی سعیدی در سریال بانوی عمارت

او تجربه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی از جمله فیلم محیا به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 86 را دارد.

او شبکه نمایش خانگی را هم با فصل سوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرد و سابقه حضور در تئاتر را نیز دارد.

مجید سعیدی متأهل است و پسری به نام کیارش دارد.

مجید سعیدی در کنار پسرش کیارش سعیدی

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید