ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران : ساره بیات بازیگر سینما تصاویری از جشن تولد 43 سالگی اش منتشر کرد.

ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !

ساره بیات بازیگر بی حاشیه ایرانی است. ساره بیات در تاریخ 14 مهر 58 متولد شده است. چند روز پیش جشن تولد ساره بیات برگزار گردید. ساره بیات عکس هایی را از تولدش منتشر کرد. در ادامه عکس ساره بیات را در کنار کیک تولدش مشاهده کنید.

ساره بیات از بازیگران خوش چهره و نچرال سینماست که به تازگی با علیرضا افکاری ازدواج نموده و متاهل است. ساره بیات متولد 14 مهر است و روز گذشته تولد 43 سالگی اش را جشن گرفت.

تغییر ظاهری ساره بیات

ساره بیات که تا قبل از ازدواج با علیرضا افکاری همواره او را با موهای یک دست مشکی دیده بودیم از وقتی که متاهل شده موهای اش را بلوند نموده که این تغییر ظاهری با واکنش زیاد کاربران فضای مجازی روبرو شد و در کنار کسانی که معتقد بود ساره خانم خوشگل تر شده بودند کسانی که ساره را با همان موهای پر کلاغی بیشتر دوست داشتند.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات هم با انتشار پستی در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت و نوشت:

تولدت مبارک همسر زیبا و هنرمندم

خوش آمدی به جهان

بیوگرافی ساره بیات:

ساره بیات در روز 14 مهر 1358 در مشهد به جهان آمد. او فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین علت به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری گردد.

اما علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد 22 شهریور 1356 در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج نموده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

این زوج اردیبهشت سال جاری و بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند.

منبع : شایا نیوز

منبع: رکنا

به "ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید