مریلا زارعی: هناس برگی از تاریخ سرزمین ماست

به گزارش وبلاگ چاپارها، مریلا زارعی گفت: فیلم هِناس برگی از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان باقی بماند. افتتاحیه اکران کردمی فیلم سینمایی هناس با حضور مریلا زارعی و عوامل فیلم سینمایی هناس در پردیس سینمایی آزادی برگزار گردید.

مریلا زارعی: هناس برگی از تاریخ سرزمین ماست

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی هِناس شب گذشته 20 خردادماه با حضور مریلا زارعی و کوثر حیدری بازیگر فیلم، شهره پیرانی و آرمیتا رضایی نژاد همسر و فرزند شهید داریوش رضایی نژاد، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه نماینده در سینما آزادی برگزار گردید.

پیش از نمایش فیلم محمدرضا شفاه در سخنانی کوتاه مطرح نمود: فیلم هِناس داستان زندگی واقعی شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد است.

پس از آن، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد نیز اعلام کرد: هِناس شاید جزو معدود فیلم هایی ست که در این ژانر ساخته شده است. از مریلا زارعی که جزو بازیگران منحصربه فرد در سینمای ایران است، برای پذیرش این نقش تشکر می کنم و باید بگویم همکاری با او باعث افتخار من است.

وی یادآور شد: بعلاوه از حسین دارابی و محمدرضا شفاه که دغدغه مندانه این فیلم را ساختند، تشکر می کنم.

در ادامه مریلا زارعی بازیگر هِناس با بیان اینکه امیدوار است مردم بیشتر از قصه این فیلم سینمایی و اکران آن مطلع شوند، مطرح نمود: هِناس بخشی از تاریخ معاصر سرزمین ماست؛ سرزمینی که اگر تا به امروز ایستادگی نموده و مانده است به علت خون شهدایی ست که مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم. امیدوارم این امنیت و آرامش با تعهد و مسئولیت ادامه پیدا کند و شما با حال خوب این راستا را ادامه دهید، چراکه شهدا در پی همین مساله بودند.

وی اضافه کرد: از خداوند متشکرم و خوشحالم که این نقش به من رسید تا سهمی در به تصویر کشیدن زنانی که در این سرزمین ایستادند و تحمل و صبوری کردند، داشته باشم. صاحب اصلی این نقش، حاضر است و این مساله برای من مسئولیت بزرگی را به همراه داشت که با توکل به خدا و هدایت کارگردان و همه عواملی که در این راستا کمک کردند، آن را به خاتمه برسانم.

بازیگر هِناس با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی برای مطلعی بخشی ساخته شده است، اظهار کرد: هِناس برگی از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان باقی بماند.

زارعی ضمن ابراز خوشحالی از پرداختن به چنین سوژه ای در یک فیلم سینمایی گفت: از محمدرضا شفاه تهیه نماینده که ریسک ساخت این اثر را پذیرفت و آن را به خاتمه رساند، تشکر می کنم. بعلاوه از حسین دارابی کارگردان که می توانست روی موضوعات دیگری وقت بگذارد، اما به علت اعتقاد و ایمانی که به قصه داشت، پای آن ایستاد، متشکرم.

وی ادامه داد: کارگردان سعی نموده است خارج از شعارزدگی و احوالاتی که بعضی از فیلم ها دارند و باعث می گردد مخاطب از آن فاصله بگیرد، یک فضای انسانی و عاشقانه را روایت کند و از منظر دیگری به قصه نگاه کند که همسر شهید است.

وی در خاتمه اعلام نمود: به مخاطبان توصیه می کنم اگر فیلم را دوست داشتند آن را به دوستان خود توصیه نمایند تا حداقل یکبار هِناس را ببینند و در گنجینه خاطرات نگه دارند.

فیلم سینمایی هِناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه نمایندگی محمدرضا شفاه با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به قصه زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته ای و خانواده اش می پردازد.

منبع: فرارو

به "مریلا زارعی: هناس برگی از تاریخ سرزمین ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریلا زارعی: هناس برگی از تاریخ سرزمین ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید