نمایش رایگان شش فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرگزاری خبرنگاران- شش فیلم تئاتر در هفته دوم از ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز در پایگاه اینترنتی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رایگان نمایش داده می گردد.

نمایش رایگان شش فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ چاپارها به نقل از روابط عمومی کانون، این فیلم تئاتر ها به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می گردد.

فیلم تئاتر های قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح، آرزو های یک موش کور، دینگ دینگ دنگ، کچل کفترباز، اگه گربه رو ببینم و خرس آرکانسا از روز 25 دی تا یکم بهمن 1400 در پایگاه این مرکز به نشانی cinema.kpf.ir نمایش داده می گردد و مخاطبان می توانند مطابق با جدول مندرج هر روز یکی از این آثار را تماشا نمایند.

بر همین اساس فیلم تئاتر قصه های سفر پر ماجرای کشتی نوح با بازنویسی و کارگردانی مریم معترف، روایت گر داستان حضرت نوح و فرمان خداوند برای ساختن کشتی و سوار کردن جفت های مختلف حیوانات در کشتی است. این فیلم تئاتر روز 25 دی نمایش داده می گردد.

در روز 27 دی فیلم تئاتر آرزو های یک موش کور به نویسندگی آقای سعید ابک و کارگردانی آقای وحید نفر، درباره موش کور کوچکی است که یک شب تصمیم می گیرد از خانه اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که تماشا خورشید است برود.

دینگ دینگ دنگ به نویسندگی آقای حامد زحمتکش و کارگردانی خانم فاطمه خدابنده لو روز 28 دی نمایش داده می گردد. این نمایش ماجرای مادر و کودکی را در یک ظهر روز کاری نمایش می دهد که در آشپزخانه با هم غذا درست می نمایند. نی نی کنار مامان در آشپزخانه مشغول بازی های خطرناک، با وسایل خطرساز از مجموعه، آشپزخانه می گردد.

در روز 29 دی فیلم تئاتر کچل کفترباز به نویسندگی خانم نسرین خنجری و کارگردانی خانم آزاده انصاری نمایش داده می گردد. داستان این نمایش درباره دو موجود مجذوب کننده و دوست داشتنی است که از دل قصه ها و افسانه ها بیرون آمده است. این دو با بازی و روایت، قصه آشنای کچل کفترباز را به دخترکی غمگین یاد می دهند که چگونه بتواند شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

اگه گربه رو ببینم به نویسندگی آقای داوود کیانیان و کارگردانی آقای کیومرث حقیقی درباره دختر بچه ای به نام مروارید است که در روستایی با پدر و مادر و مادر بزرگش زندگی می نماید. او مسؤول آوردن آب از چشمه است. اما هر روز در کار هایی که به عهده اش گذاشته اند تنبلی می نماید. روزی پدر و مادر و مادربزرگش از تنبلی او به ستوه می آیند و مادر بزرگ نقشه ای می کشد و...

روز یکم بهمن نمایش خرس آرکانسا نوشته اوراند هریس، ترجمه آقای بهزاد نژادقنبر و کارگردانی آقای مهدی مقیمی اسفندآبادی نمایش داده می گردد. این نمایش درباره دختربچه ای به نام تیش است که با خرسی که در سیرک هنرنمایی می نماید آشنا می گردد. تیش آرزو دارد پدربزرگش برای همواره در کنار او باشد. اما واقعیت زندگی چیز دیگری است.

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس مرکر فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، پنجاه فیلم تئاتر از مجموعه فیلم تئاتر های طرح نمایش نما در 50 روز نمایش داده می گردد.

این ویژه برنامه از روز 19 دی همزمان با سالروز تأسیس مرکز تئاتر کانون شروع شده است و تا نیمه اسفند 1400 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایش رایگان شش فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش رایگان شش فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید