واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس

به گزارش وبلاگ چاپارها، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره احتمال بازگشت هافبک فرانسوی سابق این تیم به تورین توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس

به گزارش وبلاگ چاپارها، امروز (شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل پس از شش فصل حضور در اولدترافورد دوباره به یوونتوس برمی شود.

ماسیمیلیانو آلگری درباره بازیکنی که قراردادش با شیاطین سرخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و زمزمه تمایل خود او برای بازگشت به سری A شنیده می شود، گفت: در این مقطع از فصل صحبت درباره بازار، پوگبا یا هر چیزی دیگر در حوزه نقل وانتقالات غیرمنطقی است. پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و من هم نمی دانم که او سال آینده کجا خواهد بود. ما با پوگبا رابطه خوبی داریم، اما در حال حاضر صحبت راجع به بازار هیچ منطقی ندارد. ما باید به اهداف مان فکر کنیم.

آلگری که تیمش فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان اسپتزیا خواهد بود، با اشاره به شرایط این تیم اضافه کرد: اسپتزیا چهار بازی خارج از خانه اش را برده است. آنها تیمی هستند که همیشه هجومی بازی می کنند و سه مهاجم در ترکیب شان قرار می دهند. اسپتزیا تیمی تکنیکی است و هرچه بازی به پایانیش نزدیک شود، امتیاز گرفتن از آنها سخت تر می شود. فردا استادیوم پر خواهد بود و هواداران هم باید به تیم ما روحیه بدهند.

سرمربی بانوی پیر راجع به شانس قهرمانی یوونتوس در این فصل سری A هم تأکید کرد: باشگاه همیشه دارد به جنگیدن برای تحقق بزرگترین اهداف فکر می کند و همه ما هم با این رویکرد باشگاه موافقیم. با این حال نباید فراموش کرد که تیم ما مسائل زیادی دارد که یکی از آنها فاصله امتیازی مان با تیم های بالای جدول است. من باز هم تکرار می کنم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید حداقل 84 امتیاز کسب کند، ضمن اینکه اگر آتالانتا همینطور پا به پای ما بیاید، با کسب پیروزی در بازی معوقه اش برابر تورینو می تواند رده چهارم را هم از چنگ ما درآورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید