پلیس راه شهرکرد، فرخشهر جابجا می گردد

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرسوده بودن ساختمان پلیس راه شهرکرد- فرخشهر، گفت: جابجایی این ساختمان در دستور کار واقع شده است.

پلیس راه شهرکرد، فرخشهر جابجا می گردد

حسین مالکی هفتم شهریورماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تجهیزات این اداره برای بهسازی، آسفالت و اصلاح راه های روستایی در طول سال مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: اعتبارات راه های روستایی از منابع استانی تخصیص داده می گردد و با این اعتبارات محدود نمی توان در مدت زمان کوتاه تمامی مسائل این محورها را برطرف کرد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: اعتبارات خوبی در بخش محرومیت زدایی به استان ها در امسال اختصاص پیدا نموده است که می توان با این اعتبارات یک انقلاب در حوزه راه روستایی ایجاد کرد.

وی با اشاره به دستگاه های ترددشمار در سطح محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، گفت: 62 دستگاه ترددشمار 124 محور مواصلاتی استان را رصد می نمایند و اطلاعات آن در اختیار دستگاه های متولی قرار می گیرد، همه دستگاه ها هم فعال هستند، در بعضی مواقع به این دستگاه های ثبت تخلف و دوربین های نظارتی در محورها خسارت وارد می گردد و یا این دستگاه ها به سرقت می فرایند، این مسئله روز به روز بیش تر می گردد و اداره کل راهداری را با چالش برای تامین اعتبار خرید این دوربین ها روبرو می نماید.

مالکی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، اسم کرد: قراردادی برای خط کشی محورهای مواصلاتی با پیمانکار منعقد شده است تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان خط کشی محورها به سرانجام برسد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در مورد جانمایی پلیس راه شهرکرد- فرخشهر و کمبود فضای سبز در محوطه اطراف این مکان، شرح داد: ساختمان پلیس راه شهرکرد بسیار فرسوده است و بعلاوه دسترسی به آب شرب در این مکان وجود ندارد، درصدد جابجایی ساختمان پلیس راه هستیم.

وی در سرانجام با اشاره به دلایل کندی پروژه های حوزه راه سازی در چهارمحال و بختیاری، گفت: به دلیل افزایش چشمگیر قیمت ها پیمانکاران تمایلی به همکاری ندارند، بعلاوه پیمانکاران این استان توان اقتصادی بالایی ندارند و اگر اعتبار تزریق نگردد، توان ادامه کار را نخواهند داشت.

عودت 1250 خودروی غیربومی از مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری در محدودیت های اخیر

در ادامه جلسه جواد صادقی- جانشین رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه به صورت 24 ساعته در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند، اظهار کرد: رسیدگی به تصادفات جاده ای، جلوگیری و پیشگیری از تخلفات رانندگی بر عهده ماموران پلیس راه است.

وی ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بحث ممنوعیت و محدودیت های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به چهارمحال و بختیاری بر عهده پلیس راه گذاشته شد، در این استان راه های فرعی، اصلی و روستایی بسیاری وجود دارد که کنترل این محورها نیازمند منابع و نیروی انسانی بالایی است.

صادقی با تاکید بر اینکه نظارت های پلیس در محورهای مواصلاتی از حضوری به سمت الکترونیکی رفته است، اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی تابلوهای هدایت و رانندگی دچار مشکل شده باشند، این مسئله به وسیله پلیس راه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گزارش می گردد تا اقدامات لازم برای اصلاح و نصب تابلو صورت بگیرد.

جانشین رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در سرانجام گفت: از ظهر روز 24 مردادماه و با اعلام ممنوعیت تردد و ورود خودروهای بومی به استان حدود 1250 خودروی غیربومی از مبادی ورودی این استان به سمت مبدا عودت داده شد، اکنون محدودیت تردد برقرار است، اما محورها مسدود نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پلیس راه شهرکرد، فرخشهر جابجا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس راه شهرکرد، فرخشهر جابجا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید