کلاس های دانشجویان ورودی 1399 دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود

به گزارش وبلاگ چاپارها، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کلاس های کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.

کلاس های دانشجویان ورودی 1399 دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ چاپارها، معاون آموزشی دانشگاه، صالحی در مورد شرایط حضور دانشجویان دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) بیان نمود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان، تصمیمات اتخاذ شده در مورد شرایط حضور دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) در دانشگاه به این منوال خواهد بود:

کلاس های کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.

کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری به انجام کار های آزمایشگاهی- تحقیقاتی خود خواهند پرداخت.

کلیه کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال 1399 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جلسات دفاعیه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی بعد از گذراندن سه ترم آموزش غیرحضوری برای اولین بار تجربه حضور در دانشگاه را پیدا خواهند کرد و در هر صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت از سوی دانشجویان الزامی است.

صالحی افزود: مسئولین دانشگاه در حال برنامه ریزی برای حضور تدریجی کلیه دانشجویان عزیز با توجه به شرایط پاندومی کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشند و انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور کلیه دانشجویان در صحن دانشگاه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های دانشجویان ورودی 1399 دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشجویان ورودی 1399 دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید