کلنگ زنی احداث محور ارتباطی منطقه گردشگری طسوج، چرام

به گزارش وبلاگ چاپارها، با حضور معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و مسئولانی استانی و شهرستانی احداث محور ارتباطی منطقه گردشگری طسوج در شهرستان چرام کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی احداث محور ارتباطی منطقه گردشگری طسوج، چرام

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع ستی کهگیلویه و بویراحمد فرزاد نجات نیا امروز یکشنبه 21 آذرماه 1400 در آیین کلنگ زنی این پروژه، گفت: روستای طسوج یکی از روستا های زیبا و توریست پذیر استان است که امیدواریم مطالبات مردم این منطقه مبنی برساخت این جاده به زودی محقق گردد.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی کشور بیان نمود: این پروژه به طول هشت کیلومتر و اعتبار آن 110 میلیارد ریال باهدف خدمات رسانی به منطقه ها توریست پذیر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می گردد.

نجات نیا بابیان اینکه منطقه طسوج در شهرستان چرام یکی از قطب های مهم توریستی در این استان است، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت های این منطقه مانند جاده دسترسی، گازرسانی و… رشد و توسعه صنعت توریستی همراه با اشتغال زایی برای مردم را فراهم می سازد.

منطقه توریستی طسوج با طبیعتی بکر و زیبا یکی منطقه ها نزدیک به شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 67 کیلومتری شمال شرقی و در دامنه رشته کوه های زاگرس قرارگرفته است.

تنوع آب و هوایی شهرستان چرام به قدری است که شما تنها با طی کردن مسافت 67 کیلومتر از گرم ترین نواحی استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی شهرستان چرام به یکی از سردترین نقاط این استان یعنی منطقه طسوج می رسید.

منبع: توریسم آنلاین

به "کلنگ زنی احداث محور ارتباطی منطقه گردشگری طسوج، چرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی احداث محور ارتباطی منطقه گردشگری طسوج، چرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید