شروع دوباره پرواز های بین ترکیه و ایران از 11 شهریور

به گزارش وبلاگ چاپارها، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از شروع پروازهای ایران و ترکیه از یازدهم شهریورماه اطلاع داد.

شروع دوباره پرواز های بین ترکیه و ایران از 11 شهریور

مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا با اشاره به اینکه ترکیه برنامه پروازی خود به ایران را اعلام نموده است، گفت: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی ملی ترکیه، در آخرین بروزرسانی برنامه های پروازی خود اظهار داشت، از 11 شهریور (21 سپتامبر) پروازهای خود را به پنج شهر ایران دوبار آغاز خواهد نمود.

اسعدی سامانی درباره جزییات پروازهای ترکیه به 5 شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان گفت: بر اساس برنامه اعلام شده ترکیه از اول سپتامبر 21 پرواز در هفته به تهران، چهار پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر دو پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

تور ترکیه را می توانید از سایت وبلاگ چاپارها رزرو کنید.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تاکید نمود: با آغاز دوباره پروازهای ترکیه به ایران، پروازهای ایران به شهرهای ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پروازها فقط با هواپیمایی ترکیه انجام گردد.

برای رزرو بلیط هواپیما ترکیه می توانید به سایت وبلاگ چاپارها مراجعه کنید.

اسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پروازهای ایران و ترکیه گفت: نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای خارجی تابع نرخ دلار است اما به طور مستقیم به تعداد پروازها و اندازه تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پروازها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

او بعلاوه با اشاره به برقراری تورهای ترکیه افزود: فعلا در این مرحله درباره پروازهای بین دو کشور تصمیم گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تورهای مسافرتی و گردشگری ترکیه گرفته نشده است.

منبع: علی بابا

به "شروع دوباره پرواز های بین ترکیه و ایران از 11 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوباره پرواز های بین ترکیه و ایران از 11 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید