آشنایی با هواپیمایی آنادولوجت، زیرمجموعه ترکیش ایرلاین!

به گزارش وبلاگ چاپارها، هواپیمایی آنادولوجت | AnadoluJet

هواپیمایی آنادولوجت زیرمجموعه شرکت هواپیمایی معتبر و بین المللی ترکیش ایرلاینز است و پروازهای مقرون به صرفه قیمتی را به مسافران ارائه می نماید. آنادولوجت اساسا با این هدف راه اندازی شد که هرکس با هر بودجه و توان اقتصادی بتواند با هواپیما پرواز کند! همان طور که می دانیم ترکیش ایرلاینز یکی از برترین ایرلاین های جهان به شمار می رود و در چند سال اخیر همیشه در صدر فهرست برترین ایرلاین ها قرار داشته است. امنیت پرواز، کیفیت خدمات و سرویس های ارائه شده در طول پرواز باعث شده که بسیاری افراد هنگام سفر بلیت ترکیش ایرلاینز را خریداری نمایند. اما مسلما تمام افراد توان اقتصادی خرید بلیت هواپیمای ترکیش را ندارند. بنابراین ترکیش ایرلاینز با هدف ارائه خدمات برای عموم مردم تصمیم به راه اندازی ایرلاینی مقرون به صرفه قیمت به نام آنادولوجت کرد. این ایرلاین تحت نظارت و سرپرستی ترکیش ایرلاینز فعالیت می نماید و با قیمتی به مراتب کمتر پروازهایی با کیفیت را به مسافران ارائه می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا با این ایرلاین بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با هواپیمایی آنادولوجت، زیرمجموعه ترکیش ایرلاین!

پرواز مقرون به صرفه قیمت با آنادولوجت

آنادولوجت کارش را با 5 فروند هواپیما شروع کرد. اما به مرور و با توجه به استقبال گسترده از این پروازها، ناوگان ها هوایی خود را به 37 فروند افزایش داد. در حال حاضر آنادولوجت 37 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد و در 69 راستا پروازی و 41 فرودگاه به ارائه پروازهایی مقرون به صرفه قیمت و با کیفیت می پردازد. هدف ترکیش ایرلاینز از راه اندازی این ایرلاین این بود که هیچ کس از پرواز و سفر هوایی محروم نماند. آنادولوجت از زمانی که کارش را شروع نموده است 73 میلیون مسافر را با پروازهایی امن و باکیفیت جابجا نموده است.

آنادولوجت امکان سفر هوایی را برای همه فراهم نموده است. مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای کم، بلیت آنادولوجت را تهیه نمایند و از امکانات و خدمات فوق العاده این ایرلاین بهره مند شوند. خدمات کیترینگ و غذای رایگان، سرویس حمل بار رایگان، سالن های استراحت اختصاصی در فرودگاه ها، تسهیلات و خدمات ویژه کرایه اتومبیل از جمله خدماتی است که به مسافران ارائه می گردد. هدف این است که برترین کیفیت را بدون قربانی کردن کمیت در اختیار مسافران قرار داده گردد.

آنادولوجت، زیرمجموعه هواپیمایی ترکیش

آنادولوجت هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت ترکی و زیرمجموعه رسمی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز است و عمدتا پروازهای داخلی را به نیابت از ترکیش ایرلاینز انجام می دهد. دفتر مرکزی این ایرلاین در آنکارا قرار گرفته است. آنادولوجت در 23 آوریل 2008 به عنوان زیرمجموعه هواپیمایی ترکیش راه اندازی شد. با تاسیس آنادولوجت ارتباط بهتر و بیشتری بین بخش آسیایی ترکیه یا آناتولی با آنکارا برقرار شد. مسافران می توانستند به جای صرف ساعت ها سفر زمینی با قطار و اتومبیل با هواپیما و در مدت زمانی کوتاه خود را به آنکارا و نواحی دیگر ترکیه برسانند.

در 4 سپتامبر 2008 آنادولوجت پروازهای بین المللی خود به قبرس شمالی را راه اندازی کرد. این ایرلاین فعالیت خود را با 5 فروند هواپیما شروع کرد، در سال اول 8 فروند دیگر به ناوگان هوایی اضافه شد و در اواسط سال 2010 ناوگان هوایی این ایرلاین به 37 هواپیما افزایش پیدا کرد.

کیفیت پرواز آنادولوجت

همان طور که اشاره کردیم آنادولوجت شرکت وابسته به ترکیش ایرلاین است و پروازهایش را تحت نظارت و سرپرستی ترکیش ایرلاینز انجام می گردد. به همین علت کیفیت پروازها بسیار مناسب است و با وجود مقرون به صرفه بودن قیمت بلیت، خدمات باکیفیتی به مسافران ارائه می گردد. در طول پرواز با آب، چای و قهوه از مسافران پذیرایی می گردد و کیک یا ساندویچ هایی خوشمزه و متنوع نیز به صورت رایگان به مسافران ارائه می گردد.

امکان انتخاب جایگاه

در راستای ارائه برترین تجربه پرواز، امکان انتخاب جایگاه نیز برای مسافران فراهم شده است. مسافران می توانند پس از رزرو بلیت هواپیما جایگاه خود را انتخاب نمایند و جایگاه مورد علاقه شان را خریداری نمایند. امکان انتخاب جایگاه در تمام پروازهای این ایرلاین فراهم شده است. مسافران پس از خرید بلیت می توانند نسبت به انتخاب جایگاه خود اقدام نمایند. از 100 روز قبل از پرواز تا 24 ساعت قبل از زمان پرواز فرصت انتخاب جایگاه برای مسافران وجود دارد. توجه داشته باشید مسافرانی که از امکان انتخاب جایگاه استفاده نموده اند می بایست فرآیند چک-این خود را قبل از پرواز انجام دهند.

مقدار بار مجاز آنادولوجت

آنادولوجت قوانین مشخصی را برای وزن مجاز بار مشخص نموده است. هر مسافر در پروازهای این ایرلاین تا مقدار مشخصی بار و چمدان می تواند با خود حمل کند.

  • در پروازهایی که در داخل کشور ترکیه انجام می گردد هر مسافر اجازه دارد تا 15 کیلوگرم بار و چمدان به صورت رایگان با خود حمل کند. به ازای هر کودک و نوزاد که با این ایرلاین سفر می نماید نیز مقدار بار مجاز 10 کیلوگرم است.
  • در پروازهای خارج از ترکیه که به مقصد قبرس انجام می گردد هر مسافر اجازه حمل 20 کیلوگرم بار را خواهد داشت. بعلاوه وزن مجاز بار برای هر کودک و نوزاد 10 کیلوگرم خواهد بود.
  • مسافران علاوه بر باری که به قسمت پذیرش بار تحویل می دهند می توانند تا مقدار مشخصی بار با خود به داخل کابین هواپیما ببرند. وزن مجاز بار همراه مسافر 8 کیلوگرم در کلیه پروازها مشخص شده است. ابعاد این بار می بایس کمتر از 554023 سانتی متر باشد.

راستاهای پروازی آنادولوجت

همان طور که گفتیم آنادولوجت در سال های گذشته شبکه پروازی خود را توسعه داده و در 69 راستا به جابجایی مسافران می پردازد. بعضی از مقاصد پروازی این ایرلاین عبارتند از:

  • فرودگاه آدانا | Adana Airport
  • فرودگاه اسن بوگا آنکارا | Ankara Esenboğa Airport
  • فرودگاه آنتالیا | Antalya Airport
  • فرودگاه ارزوم | Erzurum Airport
  • فرودگاه سابیحا گوکچن استانبول | İstanbul Sabiha Gökçen Airport
  • فرودگاه عدنان مندرس ازمیر| İzmir Adnan Menderes Airport
  • فرودگاه چهارشنبه سامسون | Samsun-Çarşamba Airport

ناوگان هوایی آنادولوجت

در حال حاضر آنادولوجت ناوگان هوایی خود را به 37 فروند افزایش داده است. پیش از این، آنادولوجت از هواپیماهای ایرباس ای 320، ATR72، بوئینگ 737-700 و امبرر ERJ-190 استفاده می کرد. اما تمام این هواپیماها را با بوئینگ 737-800 جایگزین نموده است. به این ترتیب آنادولوجت دارای 37 فروند بوئینگ 737 است که هر هواپیما ظرفیت جابجایی 189 مسافر را در هر پرواز دارد.

منبع: anadolujet.com

منبع: الی گشت

به "آشنایی با هواپیمایی آنادولوجت، زیرمجموعه ترکیش ایرلاین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هواپیمایی آنادولوجت، زیرمجموعه ترکیش ایرلاین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید