معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد

به گزارش وبلاگ چاپارها، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد | Al-Ittihad airline business class

امروز می خواهیم خدمات پروازی بیزینس کلاس یکی از شرکت های هواپیمایی معروف دنیا و البته قاره آسیا و خاورمیانه را مورد آنالیز قرار دهیم که در دنیا بسیار معروف و پرطرفدار است. پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد (Al-Ittihad airline business class) شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی الاتحاد یکی از شرکت های هواپیمایی در سطح دنیا است که بهترین خدمات را در این بخش ارائه می کند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر ابتدا مختصری از تاریخچه این شرکت هواپیمایی بدانید و در ادامه با هم از خدماتی که در پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد ارائه می گردد را آنالیز نماییم.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی الاتحاد

شرکت هواپیمایی الاتحاد به علت کیفیت بالای خدمات و امنیت بالای پرواز، یکی از برترین ایرلاین های جهان در سال های اخیر به شمار می رود. در رده بندی برترین ایرلاین ها و شرکت های هواپمایی جهان در سال 2016، شرکت هواپیمایی الاتحاد به عنوان ششمین ایرلاین برتر جهان انتخاب شده است.

این ایرلاین در کنار شرکت هواپیمایی امارات، دو ایرلاین متعلق به یک کشور هستند که در فهرست ده ایرلاین برتر جهان قرار گرفته اند و این خود یک رکورد محسوب می گردد. دفتر مرکزی هواپیمایی الاتحاد در شهر ابوظبی قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی ابوظبی به عنوان قطب اصلی این شرکت هواپیمایی فعالیت می نماید.

هواپیمایی الاتحاد پروازهایی به بیش از 90 مقصد در 56 کشور جهان انجام می دهد. شرکت هواپیمایی الاتحاد (Etihad Airways) که به عنوان شرکت هواپیمایی اتحاد نیز شناخته می گردد، ایرلاینی بین المللی متعلق به کشور امارات متحده عربی است. این شرکت در سال 2003 میلادی راه اندازی شد و در مدت کوتاه فعالیتش تا به الان توانسته است ره صد ساله را یک شبه برود و به یکی از برترین ایرلاین های جهان در حال حاضر تبدیل گردد.

در حال حاضر این ایرلاین به 96 فرودگاه بین المللی در آسیا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه پروازهای مستقیم و برنامه ریزی شده انجام می دهد.

در رده بندی برترین ایرلاین های جهان که به وسیله سایت Worldairlineawards انجام شد، شرکت هواپیمایی الاتحاد عنوان و مقام ششمین ایرلاین برتر جهان را کسب کرد. الاتحاد در طول سال های اخیر فعالیتش همیشه در کوشش برای افزایش کیفیت خدمات و تجهیز ناوگان هواپیمایی خود در این سال ها بوده است.

ناوگان شرکت هواپیمایی الاتحاد را هواپیماهای مدرن و تازه شرکت های هواپیماسازی معروف بوئینگ و ایرباس تشکیل می دهند. در حال حاضر شرکت هواپیمایی الاتحاد بیش از 120 فروند هواپیما را در ناوگان خود دارد و سفارش بیش از 100 فروند هواپیمای تازه را نیز به شرکت های هواپیماسازی ایرباس و بوئینگ داده است.

در سال 2015 شرکت هواپیمایی الاتحاد بیش از 14 میلیون مسافر را به نقاط مختلف جهان جا به جا نموده است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی الاتحاد دارای 122 فروند هواپیماست و از ناوگانی مدرن و جوان برخوردار است.

ناوگان هواپیمایی این ایرلاین عمدتا بیشتر از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس تشکیل شده است. بعضی از این هواپیماها عبارتند از: هواپیمای ایرباس ای 319، هواپیمای ایرباس ای 320، هواپیمای ایرباس ای 321، هواپیمای ایرباس ای 330، هواپیمای ایرباس ای 380، هواپیمای بوئینگ 777، هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر.

از نکات جالب و برجسته این ایرلاین موارد زیادی است که بخواهیم آن را مثال بزنیم اما به طور مثال شرکت هواپیمایی الاتحاد برای رفاه بیشتر مسافران خود از غذاهای رژیمی و خاص را نیز در منوی خود ارائه می نماید. مسافران می توانند پس از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به سایت الاتحاد مراجعه نمایند و نوع غذای خود را انتخاب نمایند. سفارش غذا می بایست حداقل 24 ساعت قبل از زمان پرواز به وسیله مسافر انجام گردد.

از آنجا که این ایرلاین خود متعلق به یک کشور مسلمان است تمامی غذاهای سرو شده درآن حلال و به طریق شرعی تهیه شده اند. غذای مخصوص مذهب هایی مثل هندوها، غذای رژیمی و ویژه افراد دیابتی، غذای گیاهی، غذای بدون گلوتن، غذای بدون کلسترول و کم کالری و غذای بچه ها و نوزادان از جمله انتخاب های مسافران در پروازهای الاتحاد هستند.

شرکت هواپیمایی الاتحاد در سه کلاس پروازی فرست کلاس، تجاری یا بیزنس کلاس (Business) و مالی یا اکونومی (Economy) پروازهایی به مقاصد مختلف جهان انجام می دهد.

پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد

در بیان خصوصیت های موجود در پرواز بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد باید به موارد بسیار زیادی اشاره نماییم. در واقع پروازهای بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد بیشتر شبیه به پروازهای بیزنس کلاس سایر ایرلاین های معروف جهان و یا حتی جهان نیست.

پروازهای این کلاس بیشتر با هواپیماهای بزرگ و پهن پیکر ایرباس 380 و بوئینگ 787 انجام می شوند و فضای اختصاصی وسیعی را برای هر مسافر این پرواز فراهم می نمایند. یکی از نقاط قوت اینن پرواز که در ابتدا ارتباطی بصری با هر فردی ایجاد می نماید این است که طراحی مدرن فضای داخل کابین های بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد در عین حال که حریمی خصوصی برای مسافران این پرواز ایجاد می نماید، دارای ارتباط و هماهنگی خوب و مناسبی با سایر قسمت های هواپیما ازهر نظر که بگویید، دارد.

پرسنل و خدمه پروازهای بیرزنس کلاس در هر هر شرایطی در کنار مسافران هستند. خدمات پذیرایی در پروازهای بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد در واقع همانند برترین هتل ها و رستوران های بین المللی مجلل در جهان است و به هیمن خاطر مسافران این پرواز می توانند از منوی غذایی متنوع به نسبت برد پرواز خود و زمان های مختلف به صورت دلخواه انتخاب نمایند. مسافران بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد در طول پرواز می توانند از بین صدها ساعت فیلم و موسیقی و بازی به دلخواه از منوی پیش روی خود انتخاب نمایند و با هدست های مخصوص و نویزگیر و به وسیله مانیتورهای 10 تا 18 اینچ لمسی که برای آن ها اختصاص داده شده است، در آرامش برنامه مورد علاقه شان را دیدن نمایند.

در پروازهای طولانی مدت یک کیت سفر به مسافران داده می گردد که محتویاتش بسته به نوع مقصد می تواند متفاوت باشد. لوازم بهداشتی، جوراب و چشم بند از جمله این وسایل هستند.

منبع: الی گشت

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید