افشای مشخصات نو گوشی Realme 9 4G

به گزارش وبلاگ چاپارها، گوشی Realme 9 4G به زودی در بازار هند عرضه می شود. اکنون پیش از عرضه رسمی، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است.

افشای مشخصات نو گوشی Realme 9 4G

به گزارش وبلاگ چاپارها، گوشی Realme 9 4G قرار است در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) در بازار هند عرضه شود. تا به امروز شایعات زیادی درباره این دستگاه منتشر شده است که بیشتر مشخصات و ویژگی های آن را فاش می کند. اکنون، این دستگاه در وبسایت بنچمارک Geekbench نیز دیده شده است. این وبسایت، پردازنده، ظرفیت رم و نسخه اندروید این گوشی را تایید می کند.

طبق گزارش وبسایت خبری MySmartPrice، گوشی Realme 9 4G با شماره مدل RMX3521 در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است. این لیست مشخصات نشان می دهد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 680 بهره می برد که با یک پردازنده هشت هسته ای روی آن عرضه می شود. چهار هسته از این پردازنده دارای حداکثر سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 1.9 گیگاهرتز هستند. این گوشی همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 است.

لیست مشخصات منتشر شده در Geekbench نشان می دهد که این دستگاه تازه دارای ظرفیت رم 6 گیگابایتی است، در حالی که اطلاعات قبلی نشان می داد که این برند همچنین پیکربندی رم 8 گیگابایتی Realme 9 4G را راه اندازی خواهد کرد. به غیر از آن، این گوشی دارای اندروید 12 می باشد که با Realme UI 3.0 سفارشی شده است. نتایج تست های بنچمارک Geekbench نیز منتشر شده که بر طبق آن این گوشی تازه در تست تک هسته ای 380 امتیاز و در تست چند هسته ای 1569 امتیاز کسب کرده است.

گفته می شود گوشی Realme 9 4G با صفحه نمایش 6.43 اینچی +AMOLED FHD عرضه می شود و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می کند. شرکت Realme تایید کرده است که این نمایشگر از نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می کند. اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای که در دستگاه موجود خواهد بود به عنوان ردیاب ضربان قلب نیز عمل می کند.

هسته اصلی این گوشی، چیپست اسنپدراگون 680 با گزینه های حافظه بین 6 تا 8 گیگابایت رم خواهد بود. گفته می شود که هر دوی این پیکربندی ها با 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه هستند.

پنل پشتی Realme 9 4G دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ است. این سنسور با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین میکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. این گوشی همچنین برای عکس های سلفی به دوربین جلویی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

انرژی دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند، تأمین می شود. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود.

گوشی Realme 9 4G دارای طراحی موسوم به Ripple Holographic Design است. ضخامت آن 7.99 میلی متر و وزن آن حدود 178 گرم می باشد. این گوشی در رنگ های Sunburst Gold، Stargaze White و Meteor Black عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات نو گوشی Realme 9 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات نو گوشی Realme 9 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید