معرفی هتل 5 ستاره رویال آیلند ریزورت اند اسپا در مالدیو

به گزارش وبلاگ چاپارها، هتل رویال آیلند مالدیو | Royal Island Resort & Spa

این هتل مجلل و لوکس 5 ستاره در جزیره با اتول (Baa Atoll) واقع شده است. هتل رویال آیلند مالدیو یکی از برترین اقامتگاه هایی است که با امکانات بسیار متنوع و کاربردی، برای پذیرایی چند روزه از شما مهمانان عزیز آماده است و همه نوع خدماتی را به شما ارائه می دهد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل رویال آیلند مالدیو Royal Island Resort & Spa را معرفی نموده و فاصله این هتل را تا جاذبه های شهر بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره رویال آیلند ریزورت اند اسپا در مالدیو

خدمات رفاهی هتل رویال آیلند مالدیو

در اینجا خدمات گوناگونی به شما ارائه می گردد. بخش پذیرش هتل 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود و یک راهنمای گردشگری در این بخش اطلاعات خوبی به شما خواهد داد. خدمات تور و بلیط نیز در این بخش دیده می گردد و شما امکان تبدیل ارز خواهید داشت. اینترنت رایگان در سراسر بخش های هتل قابل دسترس است و یک فروشگاه کوچک خوراکی به کار شما خواهد آمد. در صورتی که تمایل داشته باشید از ترانسفر فرودگاهی بهره ببرید، هزینه جداگانه ای را باید پرداخت کنید.

سرویس های شست و شوی هتل شامل خشکشویی، اتوشویی، واکس کفش و اتوکشی است. دستگاه ارسال فکس، کافی نت و اتاق ها برگزاری کنفرانس و همایش برای سفرهای کاری مناسب خواهند بود. فروشگاه های گوناگونی در هتل موجود است و خدمات VIP نیز ارائه می گردد. آرایشگاه مردانه و زنانه، استند سوغاتی و صندوق امانات از دیگر امکانات است. در این هتل نگهداری از بچه ها نیز انجام می گردد که برای خانواده ها بسیار کاربردی و مهم خواهد بود.

کارمندان این هتل به زبان های تایلندی، ایتالیایی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 13:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات سرگرمیی هتل رویال آیلند مالدیو

شما برای تک تک لحظه هایی که در این هتل اقامت دارید می توانید برنامه ریزی داشته باشید و سرگرمی کنید. در اینجا استخری برای بزرگسالان و بعلاوه بچه ها وجود دارد و یک حمام فضای باز نیز برای استفاده شما فراهم گشته است. امکانات ساحلی نظیر حوله، تخت و چترهای آفتابگیر از دیگر امکانات است. به علاوه جکوزی، باشگاه بدنسازی و سونای خشک و بخار نیز در هتل رویال آیلند مالدیو موجود است. خدمات گوناگون زیبایی در آرایشگاه انجام می گیرد. در فضای باز برای شما مبلمانی گذاشته شده که از فضا لذت ببرید. تراس، باغ، ساحل اختصاصی و تجهیزات باربیکیو از دیگر امکانات هتل است.

اگر اهل بدمینتون هستید، راکت و توپ آن را می توانید گرفته و بازی کنید. زمین تنیس نیز در اینجا موجود است که البته هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. ساحل که بروید، تجهیزات ورزش های آبی نظیر جت اسکی فراهم است که در صورت تمایل می توانید از آن ها بهره ببرید. بعلاوه امکانات ورزش هایی مانند قایق سواری، اسنورکلینگ، غواصی، موج سواری و ماهیگیری به شما ارائه خواهد شد. در آخر هم می توان به میز پینگ پونگ، دارت، اسکواش و موسیقی اشاره نمود.

بچه ها نیز در این هتل سرگرم خواهند شد. تلوزیونی با شبکه های کارتونی مهیا شده و بازی های رومیزی و پازل نیز آن ها را شاد می نماید.

رستوران های هتل

  • رستوران ماکانا (Maakana): این رستوران در ساحل، متخصص طبخ غذاهای بین امللی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام است.
  • رستوران رابوندی (Raabondhi): این رستوران نیز جلوی دریا است و غذاهای بین المللی را برای ناهار و شام سرو می نماید. در صورتی که شرایط آب و هوایی مناسب باشد می توانید غذا را در فضای باز آن میل کنید. در اینجا، منویی مخصوص بچه ها نیز موجود است.
  • پالم تراس (PALM TERRACE): این کافی شاپ برای تمام وعده های غذایی در خدمت شما است و بعلاوه میان وعده سرو می نماید. اگر هوا خوب باشد می توانید در فضای باز کافه نشسته و غذایتان را میل نمایید.

امکانات اتاق های هتل

یکی از ویژگی های خوب اتاق ها این است که همگی بالکن مبله شده دارند که می توانید در آن نشسته، استراحت کنید و به تماشای منظره ها اطراف بپردازید. تهویه مطبوع، هوای داخل اتاق را دلپذیر خواهد نمود و شما می توانید پنکه سقفی را نیز روشن کنید. آب معدنی رایگان برای شما قرار داده شده و بعلاوه یخچال و دستگاه قهوه/چای ساز در اتاق ها وجود دارد. ویلا یا اتاق شما هر روز تمیز می شوند. تلویزیونی که داخل اتاق ها مشاهده می کنید، شبکه های جهانی پخش می نماید و همانطور که گفته شد شبکه های کارتون و برنامه کودک نیز برای بچه ها مهیا است. همه اتاق ها یک بخش نشیمن دارند که بسته به متراژ می تواند بزرگ یا کوچک باشد.

سرویس های حمام و بهداشتی اتاق ها دارای وان یا دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان از جمله مسواک، شامپو، صابون و سشوار در سرویس ها وجود دارد. از گاوصندوق کوچک دیجیتالی می توانید برای نگهداری لوازم ارزشمند و پول هایتان بهره ببرید. تلفن داخل اتاق ها خطوط داخلی و خارجی را شماره گیری می نماید. پرده هایی که برای شما کار شده، از نوع ضخیم یا Blackout هستند که اگر بخواهید اتاق را برای خواب تاریک کنید، کاملا مناسب هستند.

علاوه بر این موارد، اینترنت وای فای در تمام اتاق ها قابل دسترس و البته رایگان است و برای شما یک میز کار نیز تعبیه شده است. همه اتاق های این هتل به طور جداگانه مبله شده اند که دکوراسیون آن ها چشمگیر و زیباست و به علت چوبی بودن آن ها، حس بسیار خوبی را به شما منتقل خواهد نمود، کف اتاق ها نیز پارکت کار شده است. دمپایی، کمد و جارختی از دیگر لوازم موجود محسوب می شوند. سرویس پذیرایی در اتاق، 24 ساعته انجام می گیرد. برای خانواده ها، اتاق های تودرتو موجود است که به وسیله دری به هم متصل شده اند.

انواع اتاق های هتل

  • ویلای ساحلی: مساحت این ویلاها 32 متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره موجود است.
  • اتاق دبل مالی: فضای 28 متری این اتاق ها با یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره پر شده است.
  • ویلای باغ: این ویلاها 28 متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.
  • ویلای پرزیدنتال: مساحت این ویلاها 246 متر است که در یک اتاق آن ها، یک تخت دونفره کینگ و در اتاق دیگر، دو تخت تک نفره موجود است. این ویلاها یک استخر اختصاصی نیز دارند.

موقعیت هتل رویال آیلند مالدیو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالدیو، داراواندهو 06160، هورابادهو

Horubadhoo, 06160 Dharavandhoo, Maldives

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره رویال آیلند ریزورت اند اسپا در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره رویال آیلند ریزورت اند اسپا در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید