اولتیماتوم معاون استاندار لرستان به مالکان ژنراتورسازی

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان به شائبه تغییر کاربری شرکت ژنراتورسازی خرم آباد، واکنش نشان داد.

اولتیماتوم معاون استاندار لرستان به مالکان ژنراتورسازی

اسد عبدالهی 21 آذر ماه، اعلام کرد: شرکت ژنراتورسازی خرم آباد در محل شرکت پوشاک لرستان سابق و متعلق به بخش خصوصی است که طی سال های 81 تا 85 تسهیلاتی حدود 40 میلیارد ریال در بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از بانک صنعت و معدن دریافت نموده است.

وی اضافه نمود: این واحد مالی علیرغم دریافت کامل تسهیلات، قادر به فراوری تجاری ژنراتور نشده و صرفاً تا سال 88 اقدام به تعمیر بعضی ژنراتورهای سایر کارخانه ها نموده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان توضیح داد: با توجه به معوق شدن تسهیلات شرکت مذکور و غیر فعال بودن آن، بانک صنعت و معدن براساس مصوبات متعدد ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استانی و سایر مراجع برای اعطای فرصت با هدف راه اندازی مجدد کارخانه اقدام نموده که متأسفانه مدیریت شرکت ژنراتورسازی هیچگونه فعالیتی در این راستا اجرا ننموده است.

وی اعلام کرد: نهایتاً در سال 96 بانک مذکور پس از پرداخت بدهی های تأمین اجتماعی و مطالبات کارگران، اقدام به تملیک محل اجرای طرح نموده است.

عبدالهی یادآور شد: به همین دلیل طی رایزنی های صورت گرفته و به رغم تملیک شرکت توسط بانک و اینکه ارزش واقعی کارخانه در حدود 50 میلیارد تومان تخمین زده شده، بانک عامل با اقاله کارخانه توسط مدیران شرکت و عودت مجدد صرفاً در قبال واریز 25 میلیارد تومان بدهی های بانک موافقت نموده و مزایده شرکت را متوقف نموده است.

وی تأکید کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته منتظر فعال شدن مجدد شرکت هستیم و بحث هایی همچون فروش برای تغییر کاربری بی پایه و اساس است چرا که صرفاً کاربری صنعتی برای این مجموعه تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولتیماتوم معاون استاندار لرستان به مالکان ژنراتورسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم معاون استاندار لرستان به مالکان ژنراتورسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید