بدر الذیاب: امیدوارم هندبال ایران به فرایند رو به رشد خود ادامه دهد، میزبانی ایران عالی بود

به گزارش وبلاگ چاپارها، نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال در گفت وگو با خبرنگاران از میزبانی ایران در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.

بدر الذیاب: امیدوارم هندبال ایران به فرایند رو به رشد خود ادامه دهد، میزبانی ایران عالی بود

بدر الذیاب، نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ چاپارها، در مورد میزبانی تهران در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا گفت: میزبانی ایران عالی بود. بعلاوه باید بگویم فدراسیون ایران در این مدت عملکرد خوبی داشت و دیدیم در هر دو رده سنی ساحلی قهرمان آسیا شد.

وی در ادامه اضافه نمود: ایران، قطر، اردن و ویتنام از قدرت های هندبال ساحلی آسیا هستند و امیدوارم این کشورها به فرایند روبه رشد خود در ساحلی ادامه دهند و در جهانی نتایج خوبی برای آسیا کسب نمایند.

نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال در پاسخ به این سوال که آیا از میزبانی ایران برای سایر رویدادها نیز حمایت می کنید، گفت: اگر ایران بخواهد حتما دوباره به این کشور در بخش های مختلف میزبانی خواهیم داد و به زودی بار دیگر در ایران حاضر خواهیم شد.

وی در مورد جهانی شدن بانوان ایران در رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان گفت: عملکرد بانوان ایران در آسیا قابل تقدیر است و حتی باید بگویم بهتر از آقایان عمل کردند. امیدوارم این فرایند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بدر الذیاب: امیدوارم هندبال ایران به فرایند رو به رشد خود ادامه دهد، میزبانی ایران عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدر الذیاب: امیدوارم هندبال ایران به فرایند رو به رشد خود ادامه دهد، میزبانی ایران عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید