ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی با 12 اثر نو به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش وبلاگ چاپارها، مینا عظیمی مدیر انتشارات مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در گفت و گو با خبرنگاران درباره تازه های این انتشارات در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی سال جاری در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با 12 اثر تازه حضور پیدا می نماید که از این کتاب ها در غرفه رونمایی نیز می گردد.

ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی با 12 اثر نو به نمایشگاه کتاب آمد

او اظهار کرد: طبق پروتکل های نمایشگاه سال جاری، غرفه ها مجاز هستند کتاب های 10 سال اخیر به نمایشگاه آورده گردد و ما 200 عنوان کتاب را برای شرکت در نمایشگاه هدف گذاری نموده ایم اما اگر بتوانیم از مسئولین نمایشگاه اجازه بگیریم کتاب های سال های قبل تر را هم بیاوریم این تعداد به بیش از 200 عنوان خواهد رسید.

او ادامه داد: این موسسه ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی است و در حوزه آموزش عالی کتاب های متعددی را چاپ نموده است. تفاوتی که سال جاری با سال های قبل در بخش نمایشگاهی داریم، معرفی سری تعاملات صاحب نظران علوم انسانی اسلامی است. مجموعه فیروزه ای، مجموعه ای از نظرات صاحب نظران حوزه علوم انسانی اسلامی را منتشر و در اختیار صاحب نظران قرار داده است.

عظیمی درباره عناوین ارائه شده در نمایشگاه کتاب از سوی این انتشارات مطرح کرد: سال جاری کوشش نموده ایم از هر حوزه تخصصی و مطالعاتی موسسه حداقل یک عنوان در نمایشگاه حاضر باشد و به همین علت در حوزه هوش مصنوعی، علوم شناختی، علوم انسانی اسلامی و تمدن پژوهی آثاری را در نمایشگاه عرضه می کنیم.

او اعلام کرد: یک کتاب شاخص و ویژه هم در پاییز سال گذشته منتشر کردیم که یک مجموعه چهارجلدی درباره ایران باستان و بالغ بر 3500 صفحه است که در شاخه مطالعات کاربردی تمدن قرار می گیرد و کار تازه و جالبی است که در فرصت کمی که توزیع شده است علاقمندان خود را یافته است.

او در پایان گفت: غرفه انتشارات مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در سالن شبستان، راهروی 23، شماره 21، واقع شده است که میزبان اساتید، دانشجویان و سایر گروه های مردمی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی با 12 اثر نو به نمایشگاه کتاب آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی با 12 اثر نو به نمایشگاه کتاب آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید