تروریست ها در ادلب تاکنون33 بار آتش بس را نقض کردند

به گزارش وبلاگ چاپارها، مرکز آشتی روسیه از هشت مرتبه نقض آتش بس توسط گروه های تروریستی در استان ادلب طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد تا از زمان آغاز آتش بس در پنجشنبه شب گذشته این تعداد به 33 بار افزایش یافته باشد.

تروریست ها در ادلب تاکنون33 بار آتش بس را نقض کردند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ چاپارها، مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه شامگاه یکشنبه خاطرنشان کرد که تروریست های مستقر در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه هشت مرتبه دیگر توافق آتش بس را نقض کردند.

مرکز آشتی روسیه پیش از این هم خاطرنشان کرد که تروریست ها درروز آدینه شش بار و در روز شنبه هم نوزده بار آتش بس را نقض کردند.

رئیس جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود خاطرنشان کرد دو طرف بر سر برقراری آتش بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا نموده اند.

به گفته پوتین، مسکو و آنکارا بر علاقه مندی خود جهت ادامه همکاری ها در چارچوب فرایند آستانه در مورد سوریه تأکید کردند.

آنکارا و مسکو همچنین توافق نموده اند برای نظارت بر منطقه کاهش تنش، در شهرک های نزدیک ادلب گشت زنی های مشترک برقرار نمایند.

همچنین مقرر شده در طول بزرگراه M4 سوریه یک کریدور امنیتی به عمق 6 کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد گردد. قرار است بر سر سایر ملاک ها ظرف 7 روز آینده تصمیم گیری گردد.

با این حال ارتش سوریه بر آمادگی خود برای پاسخ به نقض آتش بس توسط تروریست ها تاکید نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تروریست ها در ادلب تاکنون33 بار آتش بس را نقض کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست ها در ادلب تاکنون33 بار آتش بس را نقض کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید