تعطیلی حدود 70 درصدی مشاغل غیرضروری از ساعت 18 در مشهد

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران/خراسان رضوی دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق گزارشات میدانی 60 تا 70 درصد شاهد رعایت مصوبه تعطیلی مشاغل غیرضروری در شب اول اجرای این طرح بوده ایم و انتظار می رود در روزهای آینده این درصد افزایش یابد.

تعطیلی حدود 70 درصدی مشاغل غیرضروری از ساعت 18 در مشهد

حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با وبلاگ چاپارها اظهارکرد: طی بازدید میدانی که در روز اول اجرای طرح ستادملی کرونا صورت گرفته، در خیابان سجاد مشهد تقریبا همه مراکز تجاری جز یک یا دو مورد تعطیل بودند و همین طور رستوران های بلوار وکیل آباد نیز اکثرا بسته بوده ولی تعدادی از آن ها همچنان مشغول به کار بوده اند.

وی ادامه داد: طبق این گزارش میدانی 60 تا 70 درصد شاهد رعایت این مصوبه بوده ایم و انتظار می رود در روزهای آینده این درصد افزایش یابد.

رحیمی اعلام کرد: برای هرگروه از مشاغل براساس تخلف آن ها جریمه ای متفاوت درنظر گرفته شده است و بسته به نوع و میزان عدم رعایت پروتکل های مربوطه، متخلفان اخطار و تذکر دریافت نموده یا در برخی مواقع آن مکان تجاری پلمب شده و یا به دادگاه ارجاع داده می گردد که مسئول اجرای این دستورالعمل صمت، اصناف و اماکن است.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی ستادملی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: ستادملی کرونا برای شهرهای مشکی گروه های شغلی جدول های دو، سه و چهار را به صورت 24 ساعته تعطیل اعلام نموده است. برای شهرمشهد نیز گروه های شغلی جدول سه و چهار به صورت 24 ساعته تعطیل است و مشاغل جدول دو نیز مشمول مصوبه تعطیلی از ساعت 18 به بعد می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی حدود 70 درصدی مشاغل غیرضروری از ساعت 18 در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی حدود 70 درصدی مشاغل غیرضروری از ساعت 18 در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید