سرگرمی یک روزه مجذوب کننده در قلب تهران

به گزارش وبلاگ چاپارها، پارک آبشار، یکی از صدها جاذبه ای است که در مرکز امکان بازدید از آن را دارید. این پارک منظره عالی به غرب تهران به خصوص دریاچه چیتگر دارد.

سرگرمی یک روزه مجذوب کننده در قلب تهران

امروز می خواهیم در گردش مجازی مان در وبلاگ چاپارها به یکی از جاذبه ها کمتر شناخته شده مرکز، پارک آبشار تهران سری بزنیم و شما را با حال و هوای گردش در آن آشنا کنیم. منطقه ای کوهستانی که منظره تازه و مجذوب کنندهی از شهر تهران به شما می دهد و تجربه جدیدی برای شما خلق می نماید.

آشنایی با پارک آبشار تهران

در میان پارک ها متعدد و کوچک و بزرگ تهران، این پارک به نسبت تازه ساخت است و هنوز آن مقدار که باید و شاید در میان تهرانی ها معروفیت و محبوبیت پیدا ننموده است. برای رسیدن به این پارک کوهستانی باید خود را به غربی ترین نقطه مرکز برسانید.

این مکان طرحی شبیه باغ ها سنتی ایرانی دارد و به صورت طبقه طبقه ساخته شده است. هر طبقه آن فضای سبز، آلاچیق و برکه ها منحصربه خود را دارد؛ موضوعی که منظره زیبا و متنوعی به پارک بخشیده است.

تماشای ها و تفریحات در پارک آبشار

از قسمت پایینی پارک که در پیاده راه ها پیچ در پیچ و طبقه طبقه بوستان بالا می روید، منظره شهر تهران هر لحظه وسیع تر می گردد. از میان آلاچیق ها و برکه ها کوچک و بزرگ که رد می شوید، نگاه تان لبریز تصاویر زیبا می گردد.

آبشار مصنوعی

در طول راه برای رسیدن به بالای پارک، برکه ها و آبشارهای مصنوعی کوچک و بزرگی را می بینید که کار زیباتر و خنک کردن محیط را انجام می دهند. مشهورترین سازه این پارک نیز آبشار بزرگ مصنوعی آن است که از بالاترین طبقه پارک به پایین فرو می ریزد و منظره مجذوب کنندهی را ایجاد می نماید.

کوه پیمایی

پارک آبشار به خاطر داشتن مسیرهای مختلف و متنوع، چشم مقدارای متفاوت و مجذوب کننده و بعلاوه طراحی خوب مسیرهای کوه پیمایی، پیاده روی را به مقدار ای برای تان لذت بخش می نماید که فراموش می کنید تا چه مقدار راه آمده و چقدر انرژی مصرف نموده اید.

عکاسی در پارک

اگر از علاقه مندان به گرفتن سلفی ها مجذوب کننده یا گرفتن پانوراماهای تماشایی از دورنمای تهران هستید پارک آبشار انتخاب مجذوب کنندهی برای شماست، به ویژه اگر هوای مرکز تمیز باشد. شب ها دل فریب تهران و دریاچه چیتگر با نورپردازی ها زیبایش نیز می تواند علت خوب دیگری برای رفتن به پارک آبشار به منظور عکاسی باشد.

پیک نیک، ورزش در هوای آزاد

حالا که این همه راه را تا اینجا آمده اید خوب می گردد غذای سبکی همراه داشته باشید و از آلاچیق ها یی که در جای جای پارک تعبیه شده برای دورهمی ها خانوادگی یا محبت آمیز تان بهره ببرید. هرچند بهتر است شب، زمانی که نور خانه ها و دریاچه چیتگر جلوه خاصی به فضای پیش روی تان داده اند برای پیک نیک به اینجا بیایید.

شکم گردی در پارک آبشار

از دیگر تفریحاتی که در پارک آبشار می توانید تجربه کنید، شکم گردی در کافه و بوفه ها این پارک و بعلاوه فودکورت تازه تاسیس آن است. اگر هوس یک صبحانه تازه با منظرهی به دریاچه چیتگر و فضای باطراوت پارک دارید می توانید به کافه رستوران پارک آبشار سری بزنید. اگر پارک های تهران را دوست دارید، یک تهران گردی کم هزینه در بوستان رازی را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا جاذبه های نزدیک مرکز بهشتی در نزدیکی تهران، روستای برگ دنیا را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "سرگرمی یک روزه مجذوب کننده در قلب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی یک روزه مجذوب کننده در قلب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید