درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

به گزارش وبلاگ چاپارها، فیس بوک به تولیدنمایندگان محتوا در پلتفرم خود اجازه می دهد از ویدیوهای کوتاه به وسیله تبلیغات درآمدزایی نمایند.

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

به گزارش وبلاگ چاپارها، فیس بوک در وبلاگی این خبر را اعلام و برنامه هایش برای یاری به فراورینمایندگان محتوا به منظور کسب درآمد را تشریح کرد. این اقدام همزمان با کوشش رقیبان کوچکتر فیس بوک برای جذب شخصیتهای رسانه اجتماعی معروف صورت می گیرد.

شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، به فراورینمایندگان محتوا که ویدیوهای کوتاه وایرال در اسنپ چت اسپات لایت فراوری نمایند، یک میلیون دلار در روز پرداخت نموده است. توییتر هم اخیرا اعلام نموده است سرویسی به نام سوپر فالو راه اندازی می نماید که به کاربران اجازه می دهد از هوادارانشان برای محتوای انحصاری پول دریافت نمایند.

فیس بوک اظهار داشت فراورینمایندگان محتوا اکنون می توانند از ویدیوهایی به کوتاهی یک دقیقه، درآمد تبلیغاتی کسب نمایند که نسبت به سه دقیقه قبلی کوتاه تر شده است.

همچنین فیس بوک آزمایش تبلیغاتی را شروع می نماید که شبیه استیکر به نظر می رسند و فراورینمایندگان محتوا می توانند در استوریهای فیس بوک خود برای کسب درآمد استفاده نمایند.

شمار بیشتری از فراورینمایندگان محتوا اکنون واجد درآمدزایی از ویدیوهای لایو در فیس بوک خواهند بود که پیش از این تنها با دعوت میسر بود.

بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی اظهار داشت هفت میلیون دلار در فیس بوک استارز رایگان هزینه خواهند کرد که کاربران می توانند به فراورینمایندگان محتوا در فیس بوک لایو به عنوان شکلی از انعام پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید