دومین همایش ایران شناسی استان ها برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ چاپارها به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی، دومین همایش از سلسله همایش های ملی ایران شناسی استان ها با موضوع تاریخ، فرهنگ و هنر استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام با همکاری شعب بنیاد مراکز استان های مذکور روز دوشنبه 6 دی به صورت مجازی به وسیله بنیاد ایران شناسی برگزار می گردد.

دومین همایش ایران شناسی استان ها برگزار می گردد

این همایش با حضور معاونان و مسئولان بنیاد ایران شناسی تهران و شعب، مدیران استانی و اعضای هیئت علمی و اجرایی همایش و صاحبان مقالات همراه خواهد بود.

بهرام زاده معاون پژوهشی بنیاد ایران شناسی و دبیر علمی همایش گفت: سلسله همایش های ملی ایران شناسی استان ها که حاصل مصوبه هیئت محترم امناء و اتفاق نظر در شورای پژوهشی بنیاد ایران شناسی است، چندی قبل با برگزاری نخستین همایش تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری شروع به کار کرد. ارزیابی انجام شده بر دستاوردهای علمی همایش نخست، این اطمینان را برای دست اندرکاران بنیاد ایران شناسی ایجاد کرد که برگزاری همایش های استانی، نقطه عطفی در به اشتراک گذاشتن مباحث ایران شناسانه و تقویت هویت ملی است. از این رو بنیاد ایران شناسی با اشتیاق و مصمم، مجموعه دانش گسترده ای را که در کل کشور پراکنده است، تحت عنوان سلسله همایش های ملی ایران شناسی استان ها گرد خواهد آورد و با عرضه آن به عموم جامعه، گامی موثر در جهت شناخت و شناساندن ایران عزیز برخواهد داشت.

نخستین همایش از سلسله همایش های ملی ایران شناسی استان ها؛ با موضوع: تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری، با همکاری شعبه چهارمحال و بختیاری، اسفندماه 1399، در بنیاد ایران شناسی برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دومین همایش ایران شناسی استان ها برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش ایران شناسی استان ها برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید