رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی یاسوج اولویت دستگاه قضایی

به گزارش وبلاگ چاپارها، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: رسیدگی به پرونده قتل علی شفیعی، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است.

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی یاسوج اولویت دستگاه قضایی

به گروه دانشگاه وبلاگ چاپارها، سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، رسیدگی به قتل علی شفیعی، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است و مجموعه نیروی انتظامی و آگاهی نیز به صورت شبانه روزی در حال کوشش در این خصوص هستند و توفیقات خوبی نیز داشتند.

حسینی اظهارکرد: بیشتر افرادی که در این درگیری حضور داشتند با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد متواری ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: با عملکرد خوب پلیس آگاهی و نیروی انتظامی بیشتر افراد حاضر در نزاع دستگیر شدند و مابقی نیز در روز های آینده دستگیر خواهند شد.

ملک حسینی توضیح داد: در یک مراسم عزا در شهرستان بویراحمد از اسلحه استفاده شد و افرادی اقدام به تیر اندازی کردند که این کار یک بدعت غلط است.

وی ادامه داد اضافه کرد: در ایام انتخابات مجلس یازدهم کسانی که از سلاح استفاده نموده بودند، سلاح دارای مجوز یا فاقد مجوز آن ها را ضبط کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان نمود: مجوز سلاحی که بعنوان عشایر و دامدار داده شده دلیلی ندارد که در عروسی، عزا و انتخابات استفاده نابجا گردد. در ایام انتخابات طبق گزارشات پلیس با استفاده کنندگان از سلاح دارای مجوز و فاقد مجوز برخورد، سلاح آن ها ضبط و صلاحیت افرادی که مجوز داشتند برای استفاده از سلاح سلب شد.

ملک حسینی بیان کرد: برای اقدام کنندگان به تیراندازی در مراسم عزا در یکی از شهرستان های استان تشکیل پرونده شده و دستور جلب متخلفان صادر شده است.

وی اظهار کرد: قطعا دستگاه قضایی در پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی و هر پرونده دیگر که از سلاح استفاده شده ضمن رسیدگی به موضوع قتل یا ضرب و جرح و یا تظاهر به استفاده از اسلحه، برخورد قاطع خواهد نمود. استفاده از سلاح در این قتل می تواند از عوامل تشدید حکم و برخورد قضایی در دادسرا و دادگاه باشد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان نمود: با استفاده کنندگان از سلاح حتی سلاح های مجوز دار که استفاده نادرست از آن ها می گردد ضبط خواهد شد و طبق قانون با متخلفان برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی یاسوج اولویت دستگاه قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی یاسوج اولویت دستگاه قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید