رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ، شهر رینه نقش مهمی در گردشگری منطقه شمال کشور دارد.

رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد

به گزارش خبرنگاروبلاگ چاپارهادفترمازندران درساری، سیف الله فرزانه در بازدید از محور هراز با بیان اینکه بخش لاریجان شهرستان آمل سرمایه مهم در گردشگری بین المللی مرکز گردشگری ساری 2022 محسوب می گردد، گفت: منطقه رینه آمل یک ظرفیت بسیار مهم و باارزش به شمار می آید که می تواند نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور ایفا نماید.

او با اشاره به ظرفیت های منطقه همانند کافرکلی ها، پادگان ثبت شده در رینه، محور کوه پیمایی دماوند و روستای آبگرم گفت: منابع آبی قوی و باکیفیت چه در حوزه آب شرب یا آب های گرم معدنی منطقه، باغات مهم سیاه ریشه، منابع دامی، ظرفیت های معماری در حوزه مساجد، مدرسه قدیمی شهر و پادگان بزرگ و مردم خونگرم مردم از ویژگی های مهم منطقه هستند که نقش اساسی در توسعه اقتصاد گردشگری منطقه دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی اضافه نمود: ظرفیت پادگان رینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی، آینده منطقه را در حوزه گردشگری متحول می نماید و این مکان می تواند در استاندارد یک هتل چهارستاره نقش اساسی در گردشگری بین المللی منطقه داشته باشد.

او یادآور شد: دماوند به عنوان بام ایران با اسطوره های ماندگارش تنها در حوزه گردشگری برای کوه نوردان خارجی شناخته شده است و این نشان دهنده کمبود ما در تبلیغات بین المللی است و این کمبود باید سریع با برنامه های رویداد بین المللی مرکز گردشگری ساری 2022 جبران گردد .

این سفر با همراهی نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان آب منطقه ای مازندران با بازدید از روستای آبگرم بخش لاریجان انجام شد و با جلسه ای در مورد برطرف مسائل روستای هدف گردشگری در مسجد این روستا ادامه یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رینه آمل نقش مهمی در گردشگری منطقه ای شمال کشور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید