زمان کنسرت مسیح و آرش معین شد ، تدارک 2 سانس کنسرت

به گزارش وبلاگ چاپارها، مسیح و آرش عدل پرور از 6 مهرماه 1401 در 2 سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا خواهند داشت.

زمان کنسرت مسیح و آرش معین شد ، تدارک 2 سانس کنسرت

به گزارش وبلاگ چاپارها به نقل از صبا، مسیح و آرش عدل پرور روز چهارشنبه 6 مهرماه 1401 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرتی را در 2 سانس برگزار خواهند کرد.

به همین سبب آرش عدل پرور ملقب به آرش ای پی با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از برگزاری این کنسرت به همراه مسیح عدل پرور اطلاع داد.

در متن منتشره شده به وسیله وی آمده است: به لطف خدا چهارشنبه 6 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اجرایی متفاوت و ست فهرست نو می بینمتون.

کنسرت مسیح و آرش روز چهارشنبه 6 مهرماه 1401 در 2 سانس و در ساعات 19 و 22 برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند در روز چهارشنبه 23 شهریورماه 1401 از ساعت 20 به سایت ملوتیک مراجعه نموده و بلیت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

قیمت بلیت این 2 اجرا هنوز تعیین نشده است.

از اجراهای اخیر این 2 برادر می توان به برگزاری تور استرالیا از 17 آگوست تا 21 آگوست 2022 برابر با 26 مردادماه تا 29مردادماه 1401 در شهرهای پرث، آدلاید، سیدنی، ملبورن و بریسبان اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "زمان کنسرت مسیح و آرش معین شد ، تدارک 2 سانس کنسرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان کنسرت مسیح و آرش معین شد ، تدارک 2 سانس کنسرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید