ساماندهی سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در شش ماه گذشته

به گزارش وبلاگ چاپارها، تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت با وجود اینکه مدت زیادی از روی کار آمدن دولت سپری نشده است، شاهد اصلاحات بسیاری به ویژه سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها بودیم و دولت با تمام توان کوشش خود را نموده است.

ساماندهی سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در شش ماه گذشته

رحیم زارع در گفت و گو با پانا درخصوص ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: قضاوت عملکرد دولت در شش ماه مشکل است؛ دولت در حال تغییر جهت ریل گذاری شده هشت سال گذشته است. هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف دارد که به نظر من نقاط قوت بیشتر است با توجه به اینکه یک دولتی که شش ماه است روی کار آمده است، فرصت برنامه ریزی کم داشته است اما با وجود این وقت کم، شاهد اصلاحات بسیاری به ویژه سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها بودیم و دولت با تمام توان کوشش خود را نموده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه نمود: باید حداقل یک سال از دولت بگذرد تا ما بتوانیم عملکرد را ارزیابی کنیم.

وی گفت: ممکن است بعضی از مدیران دولتی کارایی لازم را نداشته باشند و به نظر می رسد که دولت باید در این خصوص بازنگری داشته باشد اما در مجموع عملکرد دولت تا به امروز قابل قبول بوده است.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: در یک سازمان، اصل هماهنگی جان آن سازمان است یعنی هماهنگی بین دولت و مجلس می تواند باعث هم افزایی و بهره وری در تمامی امور گردد. هرچقدر این هماهنگی کمتر باشد، مردم ضرر می نمایند.

زارع در انتها اعلام نمود: به حمد الله امروز مقدار فروش نفت از نظر کمی افزایش یافته است؛ بعلاوه قیمت ها نیز افزایش یافته و پول حاصل از فروش نفت نیز به کشور بازمی گر دد که این یک نکته مثبت برای دولت است و می تواند منجر به موفقیت دولت گردد؛ ما در مجلس نیز از این جهت حمایت می کنیم چون هدف دولت، مجلس و سایر ارکان نظام، مردم و معیشت آنهاست و امیدواریم مردم به شرایط معیشتی مناسب برسند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ساماندهی سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در شش ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی سهام عدالت و نظارت بر ثبات قیمت ها از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در شش ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید