سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد

به گزارش وبلاگ چاپارها، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: با سلب میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا بیشتر از بازیکنان به کادر فنی شوک وارد شد.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد

مسعود ظهرابی در گفت و گو با وبلاگ چاپارها در خصوص سلب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: مهمترین دلیل این موضوع شیوع کرونا و شرایط حادش در ایران بود. در این یک هفته اخیر وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون هندبال خیلی تلاش کردند تا میزبانی از دست نرود، حتی پایین آمدن آمار مرگ و میر کرونا و شرایط را توضیح دادند اما متاسفانه خیلی از کشورها به کنفدراسیون آسیا اعلام کردند که اگر مسابقات در ایران باشد شرکت نخواهند کرد. کنفدراسیون آسیا هم بر همین اساس تصمیم گرفت میزبانی را از ایران بگیرد و به بحرین بدهد.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در ادامه گفت: با این اتفاق بیشتر از بازیکنان به کادر فنی شوک وارد شد. در این شرایط کار ما خیلی سخت تر خواهد شد. ما با توجه به اینکه مسابقات در ایران است برنامه ریزی دیگری برای اردوها داشتیم. اکنون باید به فکر خروجی بازیکنان و بازیکنان سرباز باشیم. ممکن است با این شرایط 10 یا 15 روز از روزهای تمرینی را از دست بدهیم.

وی گفت: از روز گذشته (4 شنبه) به محض اینکه اعلام کردند میزبانی به بحرین واگذار شده برنامه اردویی را در اصفهان گذاشتیم که از 27 دی آغاز و 5 بهمن تمام خواهد شد. امیدواریم با برنامه ریزی های جدید بتوانیم کارها را خوب پیش ببریم و برای مسابقات و اعزام آماده باشیم.

ظهرابی در ادامه گفت: مسابقات طبق تاریخ قبل همان 29 اسفند اما در بحرین انجام خواهد شد. هنوز کشورها حضور خود در مسابقات را اعلام نکرده اند احتمالا از هفته آینده تیم ها اعلام آمادگی خواهند کرد و بعد از آن هم قرعه کشی انجام می شود. احتمالا ظرف یک ماه آینده مشخص می شود در چه گروهی هستیم.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه مسابقات و قرار دریافت روی سکوی آسیا گفت: حتی زمانی که میزبان مسابقات بودیم نمی شد چیزی را پیش بینی کرد و کار بسیار سختی داشتیم ما قطعا تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را برلی هندبال ایران بگیریم.

ظهرابی در خصوص بازیکنان سرباز تیم ملی جوانان گفت: فکر می کنم سه بازیکن سرباز داریم . در هندبال همه مهره کلیدی هستند چون تعویض زیاد است. باید همه بازیکنان در شرایط آمادگی بالا قرار داشته باشند. امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را در شرایط ایده آل نگه داریم.

وی در پایان گفت: باید از باشگاه های لیگ برتری که همکاری لازم را با فدراسیون دارند تشکر کنم. تیم های فولاد سپاهان ، خائیز دهدشت، شهید شاملی خیلی کمک می کنند و بیشتر بازیکنان تیم ملی از این باشگاه ها هستند امیدوارم با کسب بهترین نتیجه زحمات این باشگاه ها را هم بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید