فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ چاپارها، شرکت بازی سازی آتلوس از موفقیت بسیار عظیم مجموعه بازی های پرسونا خبر داده است؛ موفقیتی که به لطف عرضه نسخه های بازسازی شده و ورود به پلتفرم های بیشتر محقق شده است. شرکت آتلوس با اعلام آمار و ارقام مربوط به فروش نسخه کامپیوتر پرسونا 4 و بعلاوه بازی فرعی پرسونا 5 اعلام نموده است که این مجموعه بازی ها در مجموع بیش از 15 میلیون نسخه فروش داشته اند.

فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ آریاگستر بیشتر بدانید.

خبر آمار فروش عالی سری بازی های پرسونا در حالی منتشر می شود که پیش از این، سری بازی های پرسونا فقط روی کنسول های پلی استیشن عرضه شده بودند، اما امروزه می بینیم که در کنار پلی استیشن، می توان بعضی از قسمت های این مجموعه را روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ هم تهیه کرد؛ اتفاقی که مطمئنا ادامه خواهد داشت.

طبق آمار منتشر شده از سوی آتلوس، سه عرضه اخیر سری پرسونا هر کدام بیش از یک میلیون نسخه فروخته اند. پرسونا 5 رویال که نسخه ارتقایافته و عظیم تر پرسونا 5 است و اتفاقا به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شده، توانسته است فروشی نزدیک به 2 میلیون نسخه داشته باشد. آتلوس پیش از این خرداد ماه سال گذشته بود که خبر از فروش 1.4 میلیون نسخه ای این بازی داد و دیروز از فروش 1.8 میلیون نسخه ای این بازی گفت.

پس از آن، بازی فرعی Persona 5 Strikers که در سبک اکشن ساخته شده و تفاوت های بسیار زیادی با دیگر بازی های سری پرسونا دارد، تونسته فروشی 1.5 میلیون نسخه داشته باشد. این بازی روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شده است.

شاید جالب ترین آمار مربوط به فروش نسخه کامپیوتر پرسونا 4 باشد. بازی Persona 4 Golden که سال گذشته روی استیم عرضه شد، توانسته است بیش از یک میلون نسخه فروش داشته باشد؛ رقمی که برای این بازی بسیار قدیمی شگفت انگیز است و از علاقه بسیار هواداران به عرضه دیگر نسخه های پرسونا روی کامپیوتر می گوید.

بدون شک می توان انتظار داشت تا در آینده نزدیک نه تنها بازی های دیگر مجموعه پرسونا اعم از پرسونا 5 به کامپیوتر یا حتی ایکس باکس راه پیدا نمایند، بلکه ممکن است شاهد عرضه دوباره دیگر بازی های قدیمی مجموعه باشیم. عرضه پرسونا 4 به کنسول پلی استیشن 2 بازمی شود و آتلوس توانسته است آن را پس از این همه سال، البته در قالب یک نسخه ارتقا یافته روی کامپیوتر دوباره عرضه کند و به موفقیتی بی سابقه برسد.

در نتیجه اینکه پرسونا 3 و پرسونا 2 هم به کامپیوتر یا دیگر کنسول ها راه پیدا نمایند دور از فکر نیست. البته که ترجیح می دهیم نسخه ای بازسازی شده از این بازی ها ساخته و عرضه شود، اما به همان عرضه دوباره نسخه های اصلی هم راضی هستیم.

شرکت آتلوس پس از موفقیت پرسونا 4 روی کامپیوتر گفته بود که به ساخت بازسازی های مختلف از بازی های قدیمی خود فکر خواهد نمود؛ امیدواریم این بازسازی ها از روی پرسونا 2 و 3 باشند و جمعیتی تازه از مخاطبان بتوانند این بازی های عالی را تجربه نمایند.

منبع: Persona Central

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید