تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد

به گزارش وبلاگ چاپارها، اگر به خاطر داشته باشید، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) حدود یک ماه پیش و در جریان کنفرانس نینتندو در E3 از نسخه بازسازی شده بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden of Black Water رونمایی کرد. اکنون تاریخ دقیق عرضه این اثر تعیین شده است.

تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد

شرکت کوئی تکمو به صورت رسمی اعلام کرده است که بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) به صورت دیجیتالی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد.

نسخه دیجیتالی ویژه ای هم تحت نام دلوکس ادیشن (Digital Deluxe Edition) برای این بازی منتشر خواهد شد. این نسخه ویژه شامل یک نسخه از بازی، کتاب هنری دیجیتالی و 6 لباس برای شخصیت های بازی خواهد بود که از لباس شخصیت های قبلی این مجموعه الهام گرفته شده اند. در این نسخه لباس های میو آماکورا و ری کوروساوا برای شخصیت یوری، لباس مایو آماکورا و دو لباس از میکو هیناساکی برای شخصیت میو و لباس کی آماکورا برای شخصیت رن قابل دسترس خواهد بود.

بازیکنانی که تا دو هفته اول عرضه این اثر را پیش خرید یا خریداری کنند، یک لباس ویژه بر اساس شخصیت رایزا از بازی Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout دریافت خواهند کرد. تصور کراس اور بین این دو بازی می تواند بسیار عجیب و در نوع خود جالب باشد!

هر چند این بازی در غرب فقط به صورت دیجیتالی عرضه می شود اما نسخه ژاپنی به هر دو شکل فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول های پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه خواهد شد.

علاوه بر بهبودهای گرافیکی اجرا شده، یک حالت فتو مود کاملا تازه به بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water اضافه شده است تا خودتان هم بتوانید تصاویر ترسناک و خاصی را ثبت کنید.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water ابتدا در سال 2014 برای کنسول Wii U در ژاپن منتشر شد و یک سال بعد نسخه غربی آن هم برای Wii U به انتشار رسید. حال قرار است همان اثر به صورت بهبودیافته برای کنسول های امروزی هم منتشر شود تا تجربه ترسناک خاص این اثر را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهد.

وقایع Fatal Frame: Maiden of Black Water در منطقه ای خیالی به نام کوه هیکامی جریان دارد. مکانی که با وقایع ماورا طبیعی بیگانه نیست. بازی ماجرای سه شخصیت یوری کازوکاتا (Yuri Kozukata)، رن هوجو (Ren Hojo) و میو هیناساکی (Miu Hinasaki) را دنبال خواهد کرد. یوری این قابلیت را دارد که مردم را از جهان سایه ها به جهان واقعی بازگرداند. این در حالی است که رن دوستی است که یوری را همراهی می کند تا بتواند درباره کتاب خودش تحقیقات بیشتری انجام دهد. از آن طرف، میو دختر یکی از قهرمانان قبلی این مجموعه بازی یعنی میکو هیناساکی است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید