محمدی: چرخه انتخابی به نفع کشتی کشورمان خواهد بود

به گزارش وبلاگ چاپارها، سید مراد محمدی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به دلیل اینکه سه نفر از شاگردانم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی حضور داشتند، در سالن مسابقات حاضر شدم. اگر بخواهیم از روی انصاف نگاه کنیم این چرخه بسیار مناسب است و معمولاً همیشه در برگزاری این فرآیند و چرخه مهمترین نکته دور آخر است که چگونه برگزار شود.

محمدی: چرخه انتخابی به نفع کشتی کشورمان خواهد بود

وی افزود: همه کشتی گیران در این فرآیند بودند و دیده شدند. یک مرحله قهرمانی کشور و مرحله بعدی انتخابی تیم ملی در جام تختی بود. حتی برخی استان ها که دغدغه داشتند برخی نفرات از مسابقات جا مانده اند دغدغه آنها با دادن سهمیه اضافی برطرف و به همین دلیل فرآیند کامل شد. استان هایی هم که کشتی خیز هستند فرصتی دوباره پیدا کردند تا همه کشتی گیران که شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشتند در این مسابقات حاضر شوند.

دارنده مدال برنز المپیک شرح داد: به نظر من اگر فاصله انتخابی جام تختی تا انتخابی تیم جوانان بیشتر بود، شاید خیلی از جوانان می توانستند به این مسابقات بیایند و محک بخورند. البته باز هم کشی گیری نبود که از چرخه انتخابی تیم ملی جا مانده باشد. امیدوارم تا مرحله آخر هم این مسابقات همینگونه برگزار شود و نفری که استحقاقش را دارد دوبنده تیم ملی را به تن کند.

دارنده مدال طلای جهان در پایان اظهار داشت: بیشتر کشتی گیرانی مدعی، همان نفراتی بودند که در نوجوانان با ما کار کردند و هم اکنون کشتی گیران خوبی هستند،.ضمن اینکه شاهد هستیم استان ها تقریباً یکدست شده اند؛ مثلاً لرستان و آذربایجان شرقی، مازندران و تهران در راستا رشد قرار دارند. مطمئناً اگر مسابقات همیشه اینگونه برگزار شود حتماً به نفع کشتی کشورمان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محمدی: چرخه انتخابی به نفع کشتی کشورمان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: چرخه انتخابی به نفع کشتی کشورمان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید