پژو پارس به موتور نو XU7P مجهز شد ، این موتور چگونه است؟

به گزارش وبلاگ چاپارها، پروژه ارتقای موتور چهار محصول ایران خودرو به XU7P با استاندارد آلایندگی اروپا پنج اجرا شد.

پژو پارس به موتور نو XU7P مجهز شد ، این موتور چگونه است؟

وبلاگ چاپارها - در راستای ارتقای کیفی موتور XU7 در زمینه آلایندگی، توان، گشتاور و کاهش مصرف سوخت، کاهش حداکثری نرخ مصرف روغن موتور و ارتقای سیستم خنک کاری موتور، پروژه ارتقای موتور محصولات ایران خودرو به XU7P با استاندارد آلایندگی اروپا پنج انجام شد.

نصب موتور تازه ایران خودرو روی چهار محصول

در مرحله نخست این طرح، ارتقای موتور روی چهار محصول پارس بنزینی، سمند بنزینی، پارس و 405 دوگانه سوز اجرا شده است. پارس بنزینی مجهز به این موتور در روزهای آینده و سمند بنزینی در شهریورماه به مرحله فراوری انبوه خواهد رسید. محصولات پارس و 405 دوگانه سوز هم در روزهای آینده وارد مرحله پیش فراوری و سپس فراوری انبوه می شوند.

اشتراک 95 درصدی قطعات

تقریبا 95 درصد قطعات در هر چهار نوع محصول کاملا مشابه یکدیگر است، اشتراک قطعات یکی از مسیرهای افزایش تعدادگان فراوری به تعداد می رود. لازم به ذکر است، تغییرات انطباق موتور در این طرح شامل طراحی سامانه هوارسانی تازه، تغییر لوله های سوخت، تغییر نسبت دنده های جعبه دنده متناسب با موتور تازه، تغییر سامانه برق و الکترونیک، بهبود سامانه خلاء بوستر ترمز، مجموعه رگلاتور گاز تازه برای واریانت های گازسوز است.

استاندارد آلایندگی یورو پنج

به گزارش ایکوپرس، هم چنین ارتقای سطح آلایندگی به اروپا پنج، ارتقای عملکردی موتور (افزیش توان و گشتاور موتور، حدود 10 درصد)، کاهش حداکثری مصرف سوخت، بهبود کیفی، ارتقای سامانه خنک کاری موتور با استفاده از سامانه هواگیری اتوماتیک و تغییر نمای ظاهری موتور، از جمله بهبودهای اجرا شده در این محصولات نسبت به محصول مبنا است.

منبع: بیت ران

به "پژو پارس به موتور نو XU7P مجهز شد ، این موتور چگونه است؟" امتیاز دهید

5 کاربر به "پژو پارس به موتور نو XU7P مجهز شد ، این موتور چگونه است؟" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو پارس به موتور نو XU7P مجهز شد ، این موتور چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید