IQOO 10 پرو؛ اولین گوشی با شارژر شگفت انگیز 200 واتی

به گزارش وبلاگ چاپارها، به گفته یکی از وبلاگ نویسان معروف Weibo به نام DCS@ ویوو به زودی شارژر های 200 واتی 20V/10A را راه اندازی خواهد کرد. اگر این ادعا صحیح باشد، به زودی شاهد شارژ سریع 200 واتی خواهیم بود.

IQOO 10 پرو؛ اولین گوشی با شارژر شگفت انگیز 200 واتی

به گزارش وبلاگ چاپارها، گوشی هوشمند iQOO 10 Pro، ماه آینده معرفی خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند پرچمدار از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می کند. با استفاده از شارژ سریع 200 واتی. شارژ باتری از 0 تا 100 درصد فقط به مدت 12 دقیقه طول خواهد کشید.

سری گوشی های iQOO 10 علاوه بر شارژ سریع، بهترین عملکرد در صنعت را نیز ارائه می دهند. iQOO 10 اولین گوشی خواهد بود که با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارائه خواهد شد. حداکثر فرکانس ابر هسته Cortex-X2 این پردازنده به 3.2 گیگاهرتز افزایش یافته است و با توجه به جایگزینی فرآیند TSMC و بهینه سازی ویژه برای مصرف انرژی و تولید گرما، بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد.

طبق برخی گزارش ها، سری گوشی های هوشمند از صفحه نمایش انعطاف پذیر 2K با نرخ نوسازی 120 هرتز LTPO مجهز به فناوری high-brush استفاده می کنند. به گفته DCS@ سری گوشی های iQOO 10 با تراشه تصویر ISP V1 عرضه خواهند شد. این قابلیت به ویژه در شب سبب بهبود جلوه های تصویربرداری خواهد شد و جلوه دید در شب نور سیاه را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند با سریع ترین شارژر موجود در بازار، یعنی شارژر 200 واتی عرضه خواهد شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "IQOO 10 پرو؛ اولین گوشی با شارژر شگفت انگیز 200 واتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "IQOO 10 پرو؛ اولین گوشی با شارژر شگفت انگیز 200 واتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید