آدرنالین خونتان را با ترن هوایی آلپاین بالا ببرید!

به گزارش وبلاگ چاپارها، ترن هوایی، شما را غرق در هیجان می نماید.

این تجربه وقتی هیجان انگیزتر می گردد که راستا حرکت تان از میان برف ها، تجربه اسکی بازی را نیز تداعی کند. این بار در خبرنگاران به معرفی سه مورد از برترین ترن های هوایی آلپاین می پردازیم.

آدرنالین خونتان را با ترن هوایی آلپاین بالا ببرید!

رِوِل استاک (Revelstoke) طرح های مختلف ساخت ترن هوایی آلپاین را اعلام می نماید. ما هم سریع ترین، طولانی ترین و مهیج ترین تجربه ها در پیست های اسکی را معرفی می کنیم.

ورزش های برفی بسیار مفرح هستند. ترن هوایی ها نیز بسیار مفرح هستند. اکنون این دو را کنار هم بگذارید. نتیجه چه خواهد بود؟ ترن هوایی آلپاین؛ احتمالا مفرح ترین فعالیتی است که می توانید در یک پیست اسکی تجربه کنید.

تفاوت ترن هوایی آلپاین با سایر ترن هوایی های قدیمی در این است که به جای نیروی الکتریسیته، به وسیله نیروی گرانش زمین حرکت می نماید. به علاوه اینکه می توانید به یاری ترمز، سرعت خود را کنترل کنید.

پیست اسکی رول استاک در بریتیش کلمبیا، کانادا، به زودی مکانی برای ترن مختص به خودش خواهد شد. تابستان سال آینده زمان اعلام شده برای بازگشایی این ترن 1.4 کیلومتری است. انتظار می رود سرعت این ترن به 42 کیلومتر بر ساعت برسد. این ترن به وسیله Brandauer Mountain در اتریش طراحی شده است. ترن روی سیستم مونوریل حرکت می نماید و نزدیک به سطح زمین ساخته شده تا تجربه اسکی و یا دوچرخه سواری در کوهستان را شبیه سازی کند.

البته، رول استاک اولین پیست اسکی نیست که با ارائه ترن هوایی سعی در افزایش جذابیت کوه های این ناحیه دارد.

Hoch-Imstt، اتریش

این پیست کوچک و دوست داشتنی در کوه های اتریش تصمیم گرفته به جای وسعت بخشیدن به مساحت خود، با ایجاد طولانی ترین ترن هوایی جهان در یک پیست اسکی ، نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. چرا با رویه جدیدی مایه مباهات نباشد؟ ترن فوق العاده 3.5 کیلومتری آن در ارتفاع 1500 متری شروع می گردد؛ درست قبل از اینکه راستاش 500 متر به صورت عمودی به پایین پیچ بخورد. راستای که طی کردنش حدود 9 دقیقه طول می کشد. هزینه ی6.90 پوند برای بزرگسالان و 4.70 پوند برای بچه ها نیز کاملا منطقی است.

گلاشیر 3000، سوئیس

عنوان طولانی ترین ترن هوایی آلپاین مربوط به Hoch-Imst است، اما گلاسیر 3000 قصد ندارد این عنوان را تصاحب کند؛ در عوض عنوان مرتفع ترین ترن آلپاین را از آن خود نموده است. راستا یک کیلومتری این ترن، قبل از چرخش و حرکت مواج گردشی تا رسیدن به سرعت 40 کیلومتر بر ساعت، در ارتفاع 2.970 متری شروع می گردد. هزینه هر بار سواری در این راستا برای بچه ها و بزرگسالان 9 فرانک سوئیس است.

کلاسبرگ، ایتالیا

در آخر، طولانی ترین ترن کوهستانی ایتالیا یعنی ترن آلپاین کلاسبرگ فلیتزر (Klausberg Flitzer) را به شما معرفی می کنیم. این ترن 1.8 کیلومتری می تواند با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. و برای افزودن بخش ویژه ای به سرگرمی تان می توانید یک بلیط سواری رایگان تلسکی نیز دریافت کنید.

منبع: الی گشت

به "آدرنالین خونتان را با ترن هوایی آلپاین بالا ببرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرنالین خونتان را با ترن هوایی آلپاین بالا ببرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید