بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

به گزارش وبلاگ چاپارها، بعضی از هتل های جهان به دلیل بعضی قابلیت ها و ظاهر فوق العاده به لاکچری ترین و جذاب ترین هتل ها جهان تبدیل شده اند.

بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

تور تصویری از منحصربفرد ترین هتل های جهان

اقامتگاه براندو ، تاهیتی

وقتی صحبت از منحصر بفرد، بینظیر، کم هزینه و لوکس میشود ، اقامتگاه براندو بهترین گزینه برای فکر کردن است. این اقامتگاه که در یکی از دوازده جزیره تتیارو که جزیره ای مرجانی و بسیار زیباست قراردارد و بعنوان جزیره خصوصی مارلون برادو شناخته شده که در 30 مایلی شمال تاهیتی فرانسه پلینزی واقع شده است. این تفریحگاه کاملا مجهز و لوکس و منطبق با معیار های محیط زیستی ساخته شده است. تفرجگاه براندو دارای 335 اتاق است که هرکدام دارای استخر مخصوص و قابلیت دسترسی مستقیم به ساحل را دارا هستند.

اقامتاگاه چهار فصل در سایان، بالی از بهترین هتل ها

در کوهستان های مرکزی سبز پنهان و پوشیده شده است، این سایان چهار فصل، از بیش از 42 ویلای شخصی تشکیل شده که مجهز به استخر های شیرجه ، تالاب های زنبق و مکان های مدیتیشن می باشد. این هتل پذیرای جولیا رابرت و باراک و میشل اوباما بوده است. جای تعجب ندارد که در اینجا تاکید زیادی بر سلامتی وجود دارد، با یک رودخانه مقدس آبگرم در محل درمانگران بالی و غذاهای فصلی و محلی ، حتی تفریحات فرهنگی نیز در سطح بعدی قرار میگیرند. به آیین تطهیر شدن توسط یک روحانی اعظم با آب مقدس هندو ، قایقرانی در رودخانه ، اطراف مکان سازمان جهانی یونسکو و ماساژ سنتی بالی در سواحل رودخانه ایوان فکر کنید.

هتل بل ایر ، کلکسیون دورچستر در لوس آنجلس

این هتل بی نظیر است ، با 103 اتاق و سوئیت مجزا که بیشتر آن ها شومینه های چوبی و حیاط و استخر های گرم دارند.

رویال منصور مراکش نمونه ای از بهترین هتل ها

پادشاه محمد VI فرمان به ساختش را داد. رویال منصور با وجود چهار رستوران ،سه کافی شاپ ، گالری نقاشی ، کتابخانه و حمام به نظر به یک شهر مجزا شباهت دارد. این هتل با شیشه های رنگارنگ و موزاییک های دست ساز ، مبلمان مخمل دوزی شده و کریستال های ونیزی بسیار لوکس و ویژه است و به لطف شبکه های زیر زمینی ایجاد شده در هتل ، کارکنان به وسیله شبکه های زیرزمینی خدمت رسانی مینمایندکه با احتیاط صورت میگیرد.

هتل پنینسولا ، مانیل از بهترین هتل های جهان

در سال 1976 افتتاح شد ، نه تنها قدیمی ترین و مقدس ترین و لوکس ترین هتل بلکه از آن بعنوان یک برند اختصاصی برجسته یاد مینمایند. جایگاه چشمه های معدنی و پنج رستوران و دو کافی شاپ دنج و انتخابی مناسب برای گردشگران و بازرگانان مناسب است. هتل پنینسولا همیشه میزبان افرادی چون تونی بنت، استیو واندر، دیوید هاسلهاف ، دنیل کریج، ادوارد نورتون ، ریچل وایس و دیگر افراد مشهور بوده است.

قلعه اشفورد، کونگ ، ایرلند از زیباترین هتل های جهان

در حاشیه این قلعه درختان و جایگاه خوش منظره و شایان تصویر ساحل دریاچه laugh corrib ، قلعه اشفورد به طرزی خارق العاده روح نواز است؛ این قلعه در ابتدا در سال 1228ساخته شد ، با سنگ مرمر کانمارا تزیین و با ابریشم زربافت، لوستر های کریستال و آثار هنری اصیل ایرلندی آراسته شده است. با 82 اتاق مهمان ، مبلمان جداگانه ، تخت خواب چهارستونه (four poster bed)شومینه و وان های مجزا به شما آسودگی خیالی می دهند که احساس میکنید تمام قلعه متعلق به خودتان است.

خانه سوهو در استانبول

در محله بی اوغلو واقع شده است، خانه سوهو 87 اتاق خواب ، یک سینمای خصوصی ، دو حمام، و کلاب شبانه و یک استخر روباز دارد.87 اتاق آن تلفیقی از دکوراسیون شرقی و غربی را دارد که با وسایلی همچون قالیچه های گلیم و با کوسن های طرحدار که توسط صنعتگران محلی تهیه شده است آرایه شده است.

اقامتگاه مجلل بد راگاز ،سوئیس

این اقامتگاه درمیان کوه های شرقی سوئیس واقع شده است، به دلیل مناظر بینظیری که از آلپ نشان میدهد ارزش امتحان کردن را دارد. این هتل 140،000پا مربع چشمه های معدنی آب گرم که در نزدیکی گلوگاه Tamina می باشد را درون خود دارد. هتل برتر جهان ، اقامتگاه مجلل Bad Ragaz، متشکل از دو هتل پنج ستاره می باشد.

قصر السراب، اقامتگاه بیابانی کنار آنانتارا ، ابوذبی

با تپه های شنی و بیابان احاطه شده است، قصر السراب به عربی یعنی (قصر معجزه) که بشکلی اعجاز مانند از دل بیابان بیرون زده شده. این هتل 154 اتاق مهمان بزرگ و فراخ دارد که با مصنوعات عربی تجهیز شده است. 54 ویلا دارد ، یک جکوزی و یک استخر که از ویژگی های آن میتوان به اسپا و چشمه های آبگرم لوکس با سونا خصوصی و آبگرم اشاره نمود.

خیمه جک ،Makgadikgadi ، بوتسوانا

در دهه 1960 ساخته شد . که یکی از افسانه ای ترین اردوگاه های آفریقایی در جنوب آفریقا می باشد ، چادر های مدل عربی که با قالیچه های قهوه ای ایرانی ، شمع های چند شاخه و عتیقه های نفیس تزیین شده ، زیباترین و قدیمی ترین مکان سیاحتی در جهان است. اگر دلیل آمدنتان دیدن حیات وحش یا مناظر طبیعی به اینجا آمده اید ، ترک کردن اینجا برایتان سخت خواهد بود. در چادر یک استخر شنا ، خیمه شنا ، خیمه چای ، یک خیمه لوکس و مجلل و یک چادری که در آن کتابخانه ، موزه ، اتاق بازی و کافی شاپ سلف سرویس است را میتوان یافت.

لاس الکوباس ،مجموع هتل های مجلل ، دره ناپا

اگرچه از سال 2017 افتتاح شده ، اما این هتل یکی از بهترین هتل های لوکس جهان است در این هتل 68 اتاق وجود دارد بسیاری از سوییت های خصوصی با گودال هایی از آتش هستند یکی دیگر از ویژگی های برجسته این هتل داشتن چشمه 3500 پا مربع است که ترکیباتی از روغن های ضروری که برای درمان استفاده می شوند را داراست.

مارینا بی سندز در سنگاپور از بهترین هتل ها

گزارشات حاکی از این است که این هتل با هزینه ای معادل 5.55 میلیارد دلار پرهزینه ترین اقامتگاهی است که تابحال ساخته شده است. دارای 2،561 اتاق ، 9 آشپزخانه بین المللی ، 270 مغازه خرده فروشی و غیره است.اما چیزی که شهرت این هتل بیشتر در آن تعریف میشود، استخر 490فوتی ابدی آن است که میتوانید در آن غوطه بزنید و منظره بی همتایی از آسمان شهر سنگاپور را مشاهده کنید.

قصر گریتی ، مجموعه هتل های لوکس ، ونیز

در سال 1475 ساخته شده و یکی از بزرگترین و مشهورترین هتل های Le Serenissimas (و مورد علاقه الیزابت تیلور ، ریچارد برتون و ارنست همینگوی است)جای تعجب نیست که اتاق ها رو به انحطاط و خرابی میروند، با عتیقه جات بی قیمت ونیز و آثارهنری اصیل و ابریشم براق تجهیز شده است.از همه مهمتر ، مهمانان هتل به طور مستقیم میتوانند داخل کلیسای باشکوه سانتا ماریا را تماشا نمایند.

اقامتگاه منحصر بفرد پانتا دوس گنچوس، سانتا کاتارینا، برزیل

این مکان منحصربفرد است ، بسیار منحصر به فرد، آنقدری که بسیاری از مهمانان با هلیکوپتر خصوصی وارد می شوند. خانه های ییلاقی موجد در آن ، بین جنگل و اقیانوس واقع شده است.و خوشبختانه شخصی هستند با حمام وان گرم ، سونای شخصی، و استخرهای بی نهایت با منظره رو با دریای پانوراما.بعلاوه رستوران پنج ستاره دریایی آن ، مهمانان میتوانند انتخاب نمایند تنها یا در یک جزیره شخصی مشبک مشغول غذا شوند.

جزیره فوگو ، نیوفاندلند کانادا

این هتل بر روی صخره ای در یک جزیره دور افتاده در کنار ساحل نیوفندلند واقع شده است. متشکل از 29 سوئیت ، برای آمدن به اینجا باید دو پرواز داشته باشید (اگر از خارج از کانادا سفر میکنید ، سه پرواز) ، یک رانندگی و یک بار هم سوار کشتی شوید که به نظرمیآید شما را به ناکجا آباد آورده است اما ارزشش را دارد.پس از ورود با یک شومینه ، وان آب گرم ، و بهتر از همه ، منظره از زمین تا به سقفی که از کوه های یخ شناور اطلس شمالی پر شده است ، روبرو خواهید شد.

هتل سیلو ، کیپ تاون نمونه ای از زیبا ترین هتل ها

این هتل جدید آفریقای جنوبی در ابتدا تاحدی با چشم اندازهای جغرافیایی برجسته آن ، که از فضاهای شیک صنعتی سه پا فاصله دارد ، تحت تاثیر قرار میگیرید.در داخل ، با 28 اتاق لوکس مهمان که با فرش های ایرانی ، لووستر های کریستال مصری و نقاشی های اصیل افریقایی است شگفت زده خواهید شد.استخر در بالای پشت بام و مشرف به آبشار ویکتوریا و آلبرت و اقیانوس اطلس قرار گرفته است.

خیمه بیابانی اسکارابو در مراکش

ممکن است مانند یک اردوگاه ساده با چادر بنظر برسد ، اما فریب خورده اید ، اسکارابو یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های جهان می باشد.15 چادر آن شگفت انگیز است و با زیبایی با جایگاه های چرمی ، فانوس ها ، فرش های بربر و هنرهای معاصر تزئین شده است.حتی یک قسمت سالن اجتماعات مجلل با بالش ها و فرش های دستبافت و همچنین یک چادر ناهارخوری که توسط چهلچراغ ها و شمع های چند شاخه روشن شده اند را مشاهده خواهید کرد.اگرچه ممکن است خیلی دورافتاده بنظر برسد اما تنها 45 دقیقه تا مراکش فاصله دارد.

اقامتگاه پدرگال ،مکزیک

این هتل در کنار ساحل شبه جزیره باجا از رومانتیک ترین اقامتگاه های مکزیک است. برای رسیدن به آنجا باید از دروازه های بزرگ امنیتی رد شوید قبل از رانندگی به وسیله یک تونل خصوصی طولانی که در کوه پایه ایجاد شده است. و درآخر هنگامی که از تاریکی خارج شوید ، خودتان را در میان (به معنای واقعی کلمه)کویر پیدا میکنید. ، به نظر میلیون ها مایل از کبو یا هر جای دیگر دور هستید. پس از رد کردن تونل خصوصی به یک اقامتگاه فوق العاده شخصی میرسید. که یکی از برجسته ترین و زیباترین هتل های در کبو می باشد.

اقامتگاه الجبال الاخبار، آنانتارا

اگر به دنبال هتل لوکسی در ناکجا آباد میگردید، اقامتگاه الجبال الاخبار بهترین گزینه برای شما است.ویلاها به طور مساوی تاثیر گذار هستند که از حمام های لوکس، سوئیت های حرارتی و اتاق نمکی هیمالیا ساخته شده است.

هتل مانور زرافه ، کنیا

در ابتدا گویا خانه ای قدیمی و ویلایی وربروی شماست. با 12 اتاق به یک خانه بزرگ میماند ، که با شومینه های بزرگ تراس آفتابگیر ، مبلمان عتیقه تجهیز شده است .البته زرافه ها تنها در خارج از هتل نیستند بلکه گاهی سرخود را به داخل اتاق میآورند و مقداری از صبحانه شما را برمیدارند.

اکوادور، هتل Mashpi Lodge, جنگل های Mashpi

در این هتل لوکس و شیشه ای طبیعت تجمل را دیدار میکندو این هتل در اعماق 3،200 متری جنگل های Mashpi در شمال غربی اکوادور پنهان شده است.22 اتاق مهمان آن راحت و فوق پیشرفته هستند با حمام های Philippe Starck و پنجره های گسترده ای که جنگل متراکم را به نمایش میگذارد.این هتل در کنار زیبایی منابع آب خود را از رودخانه های محلی استخراج میکند که این به زیبایی هر چه تمام تر آن می افزاید.

هتل سونوا کایری، تایلند

این هتل یکی از زیباترین ها ساحلی تایلند است که بین جنگل و اقیانوس در جزیره کوه کود واقع شده است.با یک پرواز 70 دقیقه ای از بانکوک قابل دسترس است ، 36 ویلا ساخته شده از چوب و مواد بازیافتی پایدار تهیه شده است که دارای یک استخر بزرگ ، ساندسک (sundesk) و یک حمام در محیط داخلی و بیرونی است.باتوجه به حریم خصوصی دور افتاده بودن آن ، یکی از محبوب ترین هتل ها در میان سلبریتی های A محسوب میشود . (از جمله برد پیت و آنجلینا جولی)

هتل یخی (Ice Hotel) ، سودان

هتل یخی یکی از فوقالعاده ترین و منحصربفرد ترین هتل ها در جهان است.این هتل دورافتاده در روستایی در شمال سوئد واقع شده است.همانطور که نام آن نشان میدهد ، در ابتدای هر زمستان تمام اتاق های آن با بلوک های یخی ساخته میشوند و در بهار به طور کامل ذوب میشوند.اتاق های این هتل که شامل گرم و سرد در تمام طول سال هستند از یک سال قبل رزرو شده اند.

هتل موناسترو سانتا روزا ، ساحل آمالفی، ایتالیا

دربالای صخره ، 1000 فوت بالاتر از سطح اقیانوس قرار گرفته است که بیشتر شبیه رویا است، این صومعه سرا متعلق به قرن 17 است.که از ویژگی های آن سقف های بلند و پنجره هایی بزرگ که رو به دریای تیرنی باز میشود ، میباشد. در این هتل استخر های بینهایت بزرگی وجود دارد و در پایین باغآبشار واقع شده است.

منبع: نمناک

به "بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید