به زودی هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ چاپارها، معاون سیما در جریان بازدید از پشت صحنه سریال شهباز اطلاع داد: از سه ماه آینده، هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه فراوری می گردد.

به زودی هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ چاپارها و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما امروز چهارشنبه، 26 مرداد ماه در بازدید از پشت صحنه سریال شهباز که در حال فراوری برای شبکه پنج سیماست گفت: با هَمیت و همراهی گروه سازنده، ان شاءالله شاهد فراوری یک مجموعه مجذوب نماینده با سوژه امنیتی- پلیسی و ماجراجویانه خواهیم بود که در سطح کلان به موضوع امنیت سایبری و تهدیدات دشمنان و تقابل و خنثی سازی آن می پردازد.

تاکید بر شخصیت ضدقهرمان پرچالش در سریال ها

وی با بیان اینکه بازیگران و عوامل شهباز در یک سریال با رویکرد ملی نقش آفرینی دارند، ادامه داد: سوژه این سریال از چنان قابلیتی برخوردار است که قابلیت ساخت فصل دوم را هم دارد. زمانی در یک اثر با اینگونه(ژانر) می توانیم مخاطب را پای تلویزیون بنشانیم که در کنار بازنمایی اقتدار و توانمندی شخصیت های مثبت و قهرمان، یک شخصیت ضدقهرمان پرچالش داشته باشیم و امیدواریم این سریال با داشتن این ویژگی، بتواند مخاطب را با خود همراه کند.

برمهانی با اشاره به تهاجم رسانه ای دشمن هم تاکید نمود: نباید تحت تأثیر تصویرسازی رسانه ای نهاده شد به طوری که اصل حقیقت پنهان و نادیده گرفته گردد. ما در رسانه، رسالت و تکلیف داریم تا واقع بینانه درباره مسائل و مصادیق روز جامعه ورود و آگاهی بخشی کنیم تا حقیقت ماجرا برای مردم عیان و درک گردد.

معاون سیما بعلاوه درباره شرایط فراوری مجموعه های نمایشی تلویزیون هم گفت: در چند ماه اخیر، متن های زیادی به سیما ارائه شده است که پس از آنالیز ها، این نوید را می دهم که ان شاءاالله تا سه ماه آینده، هر ماه حداقل پنج سریال تازه در تلویزیون عقد قرارداد و وارد فرآیند فراوری خواهد شد. به همت همکارانم در سیمافیلم و گروه های فیلم و سریال شبکه های سیما و دیگر بخش ها، این آمار افزایش هم خواهد یافت.

وی اظهار کرد: این مجموعه های نمایشی تا انتها سال 1401 و اوایل سال آینده به مرور به آنتن می رسند که امیدواریم استقبال مخاطبان را نیز در پی داشته باشند.

برهانی با اشاره به اولویت انتخاب فیلمنامه ها هم اعلام کرد: موضوع اول مجذوب نمایندهیت بوده که بسیار مهم است یعنی آنچه که مردم ببینند، بپسندند که البته این موضوع مجذوب نماینده باید حاوی یک پیغام روشن باشد تا رسانه ملی بر اساس رسالت خود، پیغامی که منتقل می نماید حتما برای مخاطبان مناسب و سازنده باشد.

معاون سیما در عین حال بر تنوع گونه های ساخت نیز تاکید نمود و گفت: مجموعه های نمایشی نباید به چند ژانر محدود باشند؛ چراکه در این صورت آنتن به تکرار می افتد و برای مخاطب خسته نماینده می گردد، بنابراین گونه های متنوع ملودرام، طنز، تاریخی، پلیسی و .. در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علینقی پور تهیه نمایندگان، حمیدرضا لوافی کارگردان، نویسنده و بازیگران سریال شهباز هم درباره این پروژه به معاون سیما گزارش دادند.

در این بازدید، سعید اشناب مدیرشبکه پنج سیما، سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما، مسعود ملاثانی سرپرست گروه فیلم و سریال و جعفر یحیی مشاور مدیر شبکه پنج نیز حضور داشتند.

مجموعه شهباز در 30 قسمت 40 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال فراوری است. ژانر این سریال معمایی و امنیتی است و بازیگرانی همانند آرش مجیدی، رضا داود نژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در آن ایفای نقش می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "به زودی هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید