سریال و پخش خانگی

مرده ها در این قبرستان دفن نمی شوند! ، روایتی متفاوت از خرافات عجیب و غریب

هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی سینما جوان با نمایش و آنالیز فیلم کوتاه مطرود از شبکه مستند پخش می گردد. این فیلم کوتاه روایتی عجیب از دل یک روستای دورافتاده است.

4 شهریور 1402

مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

به نظر می رسد مقصد مهاجرت مجید سعیدی کشور فنلاند باشد. او تصاویری جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر نموده که مکان آن ها را این کشور اروپایی مشخص نموده است.

26 فروردین 1402

برترین اقتباس های لایو اکشن از انیمه ها

اقتباس های لایو اکشن از انیمه ها همواره موضوع بسیار داغی در بین هواداران بوده است و این در حالی است که بیشتر فیلم ها و سریال های لایو اکشن ساخته شده بر اساس انیمه ها، با نقدهای منفی از سوی بیننده ها و کاربران همراه شدند. در حقیقت، ایجاد تعادل بین جادوی...

14 فروردین 1402

10 شخصیت قدرتمند انیمیشن های دیزنی؛ از السا یخ زده تا هرکول

انیمیشن های دیزنی پر از شخصیت های گوناگون است. این غول دنیای انیمیشن در صد سال گذشته پیروز شده است قهرمانان و ضد قهرمانان به یاد ماندنی را خلق کند. این شخصیت ها حالا سال هاست به علت محبوبیت زیادی که دارند به کالاهای مختلف تبدیل می شوند و سر از خانه های...

2 اسفند 1401

بازار خودفروشی به چاپ هفتم رسید، روایت فقر و جامعه طبقاتی انگلیس

نشر نیلوفر هفتمین چاپ رمان بازار خودفروشی اثر ویلیام تکری را با ترجمه پیشکسوت و چیره دست ادبیات انگلیسی و فرانسه، منوچهر بدیعی به بازار نشر عرضه کرد.

16 آذر 1401

به زودی هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد

معاون سیما در جریان بازدید از پشت صحنه سریال شهباز اطلاع داد: از سه ماه آینده، هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه فراوری می گردد.

27 مرداد 1401

هشت سریال کره ای با چشم انداز های شگفت انگیز و مسحورکننده

چرا سریال های کره ای توانسته اند جهان را تسخیر نمایند؟ در جواب این سوال به ویژگی های زیادی می گردد اشاره نمود که حال و هوای خاص و متفاوتی به این سریال ها بخشیده اند. اما یکی از مهمترین ویژگی ها قطعا جلوۀ بصری فوق العاده و منظره ها درخشان و زیبایی است که...

21 مرداد 1401

بازی مرکب با فصل دوم بازمی شود

نتفلیکس از بازگشت سریال کره ای بازی مرکب با فصل دوم اطلاع داد.

27 تیر 1401

حاشیه ها و گزارش نشست های روز هشتم جشنواره فیلم فجر 1400؛ بی رویا و بدون قرار قبلی

روز دوشنبه 18 بهمن ماه هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 1400 با اکران فیلم های بی رویا به کارگردانی آرین وزیر دفتری و بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی همراه بود.

8 اردیبهشت 1401

45 مقصد برای هواداران هری پاتر (قسمت اول)

هری پاتر یکی از داستان هایی است که هر بیننده و خواننده ای را مجذوب خود می نماید و آدم دلش می خواهد برای یکبار هم که شده جهانی جادوگری آن را تجربه کند. 45 مقصد در جهان وجود دارد که ما را به این جهان نزدیک می نمایند.

19 فروردین 1401

سریال نوروز 1401 هم دردسر دارد، هم شیرین است

معاون سیما از پشت صحنه سریال نوروزی دردسرهای شیرین بازدید کرد.

14 اسفند 1400

8 انیمیشن دیزنی که شایسته یک دنباله (بهتر) هستند

استودیوی انیمیشن والت دیزنی از زمان اولین انیمیشن خود (اولین انیمیشن بلند)، سفیدبرفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarves) در سال 1937، شناخته شده ترین انیمیشن های دنیا را فراوری نموده است. از عصر طلایی، تحت نظارت خود والت، تا رنسانس دیزنی، که مسلما معروف ترین...

28 بهمن 1400

حمله سریال شبکه سه به لیلی گلستان، پرویز تناولی و حراجی تهران

سریال در قسمت دیشب خود آثار به فروش رفته در حراجی های هنری را آثاری فیک و تقلبی و دم دستی معرفی کرد که با حضور دلالانی مانند لیلی گلستان به قیمت های میلیاردی به فروش می رسند.

20 بهمن 1400

هشتگ شاهزاده کارتونی درباره بن سلمان داغ شد

فعالان عربستانی با تشکیل کمپین مجازی درباره اقدامات و سیاست های ولیعهد سعودی هشتگ #الأمیر-الکرتونی (شاهزاده کارتونی) را علیه وی به راه انداختند.

11 بهمن 1400

قسمت اول سریال خسوف؛ جدیدترین ساخته مازیار میری

خبرنگارانـ قسمت اول سریال خسوف به نویسندگی مهدی شیرزاد، حسین تراب نژاد و همایون اسعدیان و کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان جمعه 23 مهر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

20 آبان 1400

ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !

خبرنگاران : ساره بیات بازیگر سینما تصاویری از جشن تولد 43 سالگی اش منتشر کرد.

1 آبان 1400

روزگار قریب از امشب در شبکه سحر

تهران (پانا) - سریال فاخر روزگار قریب، کاری از کیانوش عیاری از امشب مهمان خانه های مخاطبان اردوزبان شبکه سحر است.

22 مهر 1400

سجاد نوروزی: پس از کرونا، نه بازیگران و نه ژانر تضمین کننده فروش فیلم ها نخواهد بود

خبرآنلاین/ سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینما آزادی معتقد است پس از کرونا، دیگر بازیگران و ژانر فیلم ها، تعیین کننده اندازه فروش آن نخواهد بود، بلکه کیفیت اثر است که مخاطب را به سالن سینما خواهد کشاند و فروش خوبی را تضمین می کند. او برای تایید گفته اش، به اکرانِ...

14 مهر 1400

گله خانم بازیگر از پزشکی که فکش را فلج کرد

سحر جعفری جوزانی با انتشار ویدیویی از یک خطای پزشکی که به فلج شدن فکش منجر شده، صحبت کرده است.

16 مرداد 1400

از 4K تا MEMC؛ معرفی تمام قابلیت های تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن

پرچمدار تلویزیون های ایکس ویژن مدتیست روانه بازار شده است. سری 8 ایکس ویژن با بالاترین مشخصات فنی، در حال حاضر خود را پیشرفته ترین تلویزیون بازار ایران می داند. فناوری های جدید و مدرن، از وضوح تصویر UHD 4K تا قابلیت جدید MEMC در این تلویزیون ها از مشخصاتی است...

31 خرداد 1400
تعداد: (25)