ترسناک ترین مرد دنیا دو انگشتش را قطع کرد!

به گزارش وبلاگ چاپارها، مرد کاملا خالکوبی شده که چندی پیش بخشی بینی و لبش را برداشته بود این بار دو انگشتش را نیز قطع کرد تا دستش به پنجه تبدیل گردد!

ترسناک ترین مرد دنیا دو انگشتش را قطع کرد!

به گزارش وبلاگ چاپارها، آنتونی لوفردو شهروند 33 ساله فرانسوی طی یک عمل جراحی که در مکزیک انجام داد دو انگشتش را برید. گروهی از جراحان این عمل را انجام دادند و آنتونی نیز تصاویری از این عمل وحشتناک را منتشر نموده است.

او قبلا تمام بدن خود ازجمله کره چشمش را خالکوبی نموده و ظاهری ترسناک پیدا نموده است.

علیرغم انجام این عمل جراحی آنتونی گفته که هنوز 34 درصد از مرحله ای که او مدنظر دارد تا به هدفش برسد به جای مانده است. وی دلش می خواهد شبیه بیگانه سیاه گردد.

پس از قطع دو انگشت دست چپ او در حال آماده شدن برای قطع دو انگشت مشابه دست راستش است.

وی در اینستاگرام خود نوشت: در آن سوی جهان برای ادامه پروژه ام، روال به خوبی پیش می رود. یک رویای دیگر که به تازگی محقق شده است. از صمیم قلبم از مکزیک تشکر می کنم.

جراحی برای تغییرات برگشت ناپذیر بدون ضرورت پزشکی روی بدن انسان همیشه در اخلاق پزشکی مورد بحث بوده است. از سوی دیگر حق انسان بر بدن خود، بدون آنکه به دیگران آسیبی برساند نیز از سوی درخواست کنندگان این اعمال جراحی در پرونده های حقوقی مورد استناد قرار می گیرد.

آنتونی لوفردو احساس خوبی به تغییراتی که در بدن و ظاهرش داده است و می خواهد بدهد دارد، اگرچه در نظر دیگران ممکن است عجیب، دلهره آور و یا دیوانه وار به نظر بیاید. او، اما می گوید مسئله ای ندارد در چشم دیگران ترسناک به نظر بیاید.

منبع: فرارو

به "ترسناک ترین مرد دنیا دو انگشتش را قطع کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین مرد دنیا دو انگشتش را قطع کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید