خبرنگاران مرحله دوم وام خسارات کرونا به باشگاههای ورزشی اردبیل پرداخت میشود

به گزارش وبلاگ چاپارها، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: مرحله دوم تسهیلات بانکی جبران خسارات کرونا به صاحبان باشگاه های ورزشی بخش خصوصی این استان پرداخت می گردد.

خبرنگاران مرحله دوم وام خسارات کرونا به باشگاههای ورزشی اردبیل پرداخت میشود

سجاد انوشیروانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ چاپارها اضافه نمود: این تسهیلات در قالب تسهیلات بانکی با کارمزد 12 درصد و آغاز بازپرداخت اقساط از تیرماه سال 1400 به موسسان باشگاه های ورزشی استان پرداخت می گردد.

وی اظهارداشت: موسسان باشگاه های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل می توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir و تکمیل فرم های مربوطه درخواست خود را به صورت الکترونیکی و به وسیله این سامانه در اسرع وقت به اداره کل ورزش و جوانان ارسال نمایند.

وی با توصیه به باشگاه داران ورزشی در تمام مناطق استان برای استفاده بموقع از فرصت پیش آمده در دریافت مرحله دوم تسهیلات جبران خسارات کرونا گفت: در صورت تاخیر در ثبت نام و ارائه مدارک نام متقاضی از چرخه آنالیز خارج می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه نمود: سقف مبلغ تسهیلات موردنظر بر اساس گروه بندی ورزشی صورت گرفته و ضروری است که متقاضیان در زمان تکمیل فرم درخواست تسهیلات جبران خسارات کرونا گروه مربوط با نوع باشگاه خود را انتخاب بدرستی نمایند.

وی تشریح کرد: گروه یک شامل پارک های آبی و اماکن ورزشی چندمنظوره ویژه با (سقف مبلغ تسهیلات 9 میلیارد و 600 میلیون ریال) ، گروه 2 شامل مجتمع های ورزشی، پیست های موتورسواری و کارتینگ با (سقف تسهیلات چهار میلیارد و 800 میلیون ریال) ، گروه 3 زمین های چوگان، زمین های گلف، پیست های اسکی، سالن های بولینگ، سالن های ورزشی جانبازان و معلولین، باشگاه های سوارکاری (سقف مبلغ تسهیلات یک میلیارد و 920 میلیون ریال) و گروه 4 شامل رشته های قایق رانی، تنیس، دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بوکس، بیلیارد، کاراته، تکواندو، کونگ فو، هنرهای رزمی، جودو، تیراندازی تیرکمان، شطرنج ، شمشیربازی، کشتی، کبدی، کوهنوردی، سه گانه، بدنسازی، همگانی با (سقف مبلغ تسهیلات 800 میلیون ریال) است.

او گفت: همچنین گروه 5 مشمول این مرحله شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد 25*50 متر با (سقف مبلغ تسهیلات سه میلیارد و 520 میلیون ریال) ، گروه 6 شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد 16*33 متر با (سقف مبلغ تسهیلات 256 میلیون تومان) ، گروه 7 شامل استخرهای شنا، شیرجه و واتر پلو با ابعاد 12*25 متر (سقف مبلغ تسهیلات 192 میلیون تومان) یک میلیارد و 920میلیون ریال) و گروه 8 استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد کمتر از 25 متر با (سقف مبلغ تسهیلات 800 میلیون ریال) است.

وی اضافه نمود: متقاضیان در نظر داشته باشند که به ازای هر نفر شاغل در باشگاه مبلغ وام در نظر گرفته شده برای باشگاه 160 میلیون ریال می باشد و هنگام تکمیل فرم درخواست، مبلغ درخواست تسهیلات نباید بیشتر از سقف مبلغ اعلام شده باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مرحله دوم وام خسارات کرونا به باشگاههای ورزشی اردبیل پرداخت میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرحله دوم وام خسارات کرونا به باشگاههای ورزشی اردبیل پرداخت میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید