رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز

به گزارش وبلاگ چاپارها، همزمان با هفته شیراز از دو مجموعه کتاب با موضوع تاریخ و فرهنگ این شهر کهن رونمایی شد.

رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز

به گزارش از ، معاون فرهنگی شهردار شیراز از رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز اطلاع داد و گفت: این دو مجموعه با اسم کتاب شیراز و نقش ماندگار به زودی راهی بازار نشر می شوند.

مرتضی جعفری اضافه نمود: مجموعه نقش ماندگار کتاب هایی با موضوع معرفی مکتب هنری شیراز، آیین ها، باور ها و ظرفیت های گردشگری و تاریخی این شهر است که 20 اسم کتاب را در برمی گیرد.

او ادامه داد: مجموعه کتاب شیراز هم در 20 جلد به معرفی مشاهیر و شخصیت های تأثیرگذار ادبی و فرهنگی شیراز می پردازد که با کوشش محققان، اساتید دانشگاه و شیرازپژوهان به رشته تحریر درآمده است.

جعفری با بیان اینکه در این مراسم 10 جلد کتاب از مجموعه نقش ماندگار و 10 جلد از کتاب شیراز رونمایی شد، اضافه نمود: در نیمه اول سال جاری 20 جلد کتاب دیگر از این دو مجموعه منتشر خواهد شد.

او گفت: امروز بعلاوه نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی شیراز که به ارزش 5 میلیارد ریال به وسیله شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز خریداری شده، در نگارخانه ملی شیراز گشایش یافت.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه شامل 27 اثر در قالب نقاشی، خوشنویسی و هنر های حجمی است، توضیح داد: سال جاری هم مرحله دوم خرید آثار هنری به ارزش 20 میلیارد ریال کلید می خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید