معرفی هتل قزاقستان آلماتی ، 4 ستاره

به گزارش وبلاگ چاپارها، معرفی هتل قزاقستان آلماتی | Hotel Kazakhstan

اقامتگاه قزاقستان در مرکز شهر آلماتی قرار گرفته و از جاذبه هایی مانند خانه اپرا، کلیسای جامع و میدان جمهوری فاصله کمی دارد. در هتل قزاقستان آلماتی چندین رستوران برای سلیقه های مختلف، 202 اتاق متنوع، اینترنت رایگان، پارکینگ و دیگر خدماتی که برای اقامتی راحت نیاز است، دیده می شود. در ادامه تمام این ویژگی ها از جمله امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل قزاقستان آلماتی Hotel Kazakhstan به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آلماتی، از طریق خبرنگاران معرفی می شود.

معرفی هتل قزاقستان آلماتی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی معرفی هتل قزاقستان آلماتی

در بخش پذیرش هتل می توانید هر موقع که خواستید با کارمندان آن که 24 ساعته کار می کنند، صحبت کرده و درخواست هایتان را مطرح کنید. بخش پذیرش امکانات و خدماتی نظیر انبار چمدان، دستگاه خودپرداز و تبدیل ارز انجام می شود؛ همچنین یک راهنمای گردشگری نیز به شما کمک می کند. سرویس های شست و شوی هتل شامل مواردی چون واکس کفش، اتوشویی و خشکشویی هستند که استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای خواهد داشت.

سیگار کشیدن در هتل به جز بخش مخصوصی که به این منظور آماده گشت، ممنوع است و ورود حیوانات خانگی مجاز نیست. آرایشگاه مردانه و زنانه برای استفاده مهمانان فراهم شده و همچنین شما می توانید از اینترنت موجود به صورت رایگان بهره ببرید. آسانسور، روزنامه، امکان اجاره ماشین و پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی، از دیگر امکانات هتل است. هتل قزاقستان آلمانی ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری به جاذبه ها را با هزینه مجزایی انجام می دهد. فروشگاه های گوناگونی در اینجا موجود هستند و در آخر می توان به خدمات VIP و امکاناتی برای برگزاری کنفرانس و جلسات اشاره کرد.

کارکنان هتل به زبان های چینی، ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی معرفی هتل قزاقستان آلماتی

در فضای بیرونی هتل فضای سبزی وجود دارد که در آن نیمکت هایی چیده شده تا بتوانید کمی استراحت کرده و از هوای آزاد لذت ببرید. امکانات دیگر شامل سونای خشک و سونای بخار است که حسابی در آنجا می توانید خستگی روزتان را در کنید.

رستوران های هتل

  • رستوران نودلز (Noodles): نکته شاخص این رستوران منوی آن است که ترکیبی از غذاهای جهانی در یک طعم کلاسیک می باشد. این رستوران 24 ساعته باز می باشد و برای سرویس های کاری، به صورت بوفه نیز سرو می شود.
  • رستوران دولچه (Dolce): این رستوران نیز غذاهای متنوعی سرو می کند که از 6 عصر به بعد باز است.
  • رستوران بالکنی براسری (Balcony Brasserie): این رستوران طیف وسیعی از غذاهای شرقی و اروپایی سرو می کند، در طبقه دوم هتل واقع شده و 24 ساعته کار می کند. از ساعت 7 تا 10 صبح، صبحانه به صورت بوفه باز به همراه نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل قزاقستان آلماتی دارای تهویه مطبوعی هستند که کنترل دمای آن دست خودتان است. برای شما یخچال، دستگاه قهوه/چای ساز به همراه بطری های آب رایگان قرار داده شده و یک کتری برقی هم در اتاق دیده می شود. سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته است و نظافت به صورت روزانه انجام خواهد گرفت. در حمام و سرویس بهداشتی، لوازم آرایشی-بهداشتی متنوعی قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به شامپو، صابون، سشوار و حوله لباسی اشاره کرد. حمام ها دارای وان یا دوش هستند.

شما یک میز کار خواهید داشت و گاوصندوق هتلی هم در اتاق ها وجود دارد. در صورت درخواست می توانید اتو و میز اتو داشته باشید و اگر تخت اضافه بزرگسال بخواهید هزینه جداگانه ای خواهد داشت (تخت نوزاد رایگان است). تلویزیونی که در اتاق ها قرار داده شده شبکه های جهانی را پوشش می دهد و همچنین شما دسترسی رایگان به اینترنت وای فای دارید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد دبل یا تویین: این اتاق ها 25 متری هستند. یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.
  • اتاق سوپریر دبل یا تویین: این اتاق ها که 25 متر دارند، یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها گذاشته شده است.
  • سوئیت کویین: این اتاق ها 47 متری هستند. آن ها دارای یک تخت دونفره و دو تخت تک نفره هستند.
  • اتاق دبل یا تویین اکونومی: آن ها 32 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دونفره یا یک تخت تک نفره به همراه یک تخت دونفره در آن ها موجود است.
  • سوئیت کینگ: 60 متر مربع هستند. در آن ها یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت شو وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های آلماتی

  • آکادمی ملی علوم جمهوری قزاقستان: مسافت اینجا تا شما 400 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید.
  • خانه اپرای ابی: این جاذبه تا هتل قزاقستان آلماتی 600 متر فاصله دارد با 20 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه ای می رسید.
  • تئاتر لرمونتف راشن دراما: 1 کیلومتر مسافت آن را می توانید با 15 دقیقه پیاده روی یا 3 دقیقه تاکسی سواری طی کنید.
  • موزه مرکزی دولتی جمهوری قزاقستان: این موزه از شما 1.1 کیلومتر دورتر است که پیاده روی تا آنجا 23 دقیقه طول می کشد. با تاکسی این راستا را 6 دقیقه ای طی خواهید کرد.
  • یادبود استقلال قزاقستان: تا این جاذبه 1.2 کیلومتر فاصله دارید که می توانید 20 دقیقه پیاده روی کنید و یا با تاکسی 5 دقیقه ای برسید.
  • کلیسای جامع آلماتی: این کلیسا 1.6 کیلومتر از شما دورتر است که با 30 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. تاکسی هم 9 دقیقه ای شما را می رساند.
  • پارک آبی وسمویه چودو اسوتا: تا شما 2.3 کیلومتر فاصله دارد که پیاده 16 دقیقه، با تاکسی 9 دقیقه و با اتوبوس 15 دقیقه ای می رسید.
  • باغ وحش آلماتی: تا هتل قزاقستان آلماتی5 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید. اگر بخواهید پیاده بروید باید 40 دقیقه زمان را در نظر بگیرید.
  • مسجد جامع آلماتی: 6 کیلومتر از شما دورتر است که تاکسی بعد از 12 دقیقه شما را خواهد رساند و پیاده روی تا آنجا 40 دقیقه طول می کشد.
  • موزه ملی هنر کاستیو: از شما 2 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 10 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی آلماتی: 2 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی حدودا 30 دقیقه ای طی کنید.

موقعیت معرفی هتل قزاقستان آلماتی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آلماتی 050010، خیابان دوستیک

Dostyk Street 52/2, 050010 Almaty, Kazakhstan

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل قزاقستان آلماتی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل قزاقستان آلماتی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید